Se suïcida un home a qui anaven a desnonar al barri del Bon Pastor, a Barcelona
Segons fonts municipals, li havien oferit “en tot moment” recursos socials i seguiment
Un home a qui anaven a desnonar aquest dilluns a Barcelona s'ha suïcidat, segons han confirmat fonts municipals. L'home vivia en un habitatge protegit al carrer de la Sèquia Madriguera, al barri del Bon Pastor de la capital catalana.
En el dia de hui anaven a procedir al desnonament "a causa de casos reiterats de greu conflictivitat veïnal" des del 2019, segons les mateixes fonts.
El desnonament estava paralitzat des de feia quinze dies, i s'havia acordat la nova data i el lliurament de les claus, "oferint en tot moment recursos socials i seguiment".
En el moment d'executar-se el desnonament no hi havia ningú al pis, i l'home, que ha arribat després, s’ha llevat la vida en presència dels operaris.
Més llegit
-
Dissabte tràgic a les carreteres: quatre morts i quinze ferits en quatre accidents
-
Accident de trànsit amb una víctima mortal a l’N-III, a Utiel
-
Comencen els talls de trànsit nocturns per la rehabilitació de la pista de Silla
-
L'octava manifestació contra la gestió de Mazón en la dana demana "veritat, justícia i un tracte digne" als afectats
-
L'Orquestra de Joves de la Província d'Alacant es prepara per a brillar en el Festival Summa Cum Laude de Viena
-
Ponts fins a quatre vegades més llargs: la dana obliga a redissenyar-los