Sol i temperatures suaus en una jornada que ha arrancat amb gelades a l'interior
Les temperatures pujaran al llarg del dia, marcant màximes d'entre 20 i 24 graus
Comencem la setmana amb fred i gelades en punts d'interior. El termòmetre ha quedat per davall de zero en observatoris muntanyencs del nord del territori, com els d'El Toro (-4,7 °C), Vilafranca (-3,7 °C), Bocairent (-2,4 °C) o Ares de Maestrat (-2 °C).
No obstant això, la situació canviarà al llarg de la jornada, en què veurem màximes d’entre els 16 i els 22 graus. L’ambient més càlid el trobarem al litoral i prelitoral, amb previsió de 20 graus a Castelló de la Plana, 23 a València i, fins i tot, per damunt al sud, des d’Alacant a Orihuela.
Tot això gràcies a l'ambient estable i assolellat que romandrà una altra jornada més, amb alguns núvols alts que no deixaran precipitacions. Serà, per tant, una jornada tranquil·la i assolellada. El vent girarà a ponent fluix de matí, mentre que a la vesprada s’imposarà el llebeig moderat a la costa sud, amb brises de component marítima a la resta del litoral.
Més llegit
-
Una nova protesta davant de les Corts demana que jutgen el president en funcions valencià
-
Sol i temperatures suaus en una jornada que ha arrancat amb gelades a l'interior
-
Un jove de Titaguas crea Puebli, una aplicació per a reconnectar els pobles i facilitar la vida veïnal
-
Les aus de corral de 138 municipis valencians no podran estar a l'aire lliure per a no propagar la grip aviària
-
Diumenge amb cel ras, mínimes en descens i vent a primera hora al nord
-
Tres morts i quinze ferits en diversos incidents per colps de mar a l'illa de Tenerife