Sis xiquets i una dona atesos després d’una fuita de clor a la piscina municipal d’Oliva
Una menor i la dona van haver de ser traslladades a l’Hospital de Gandia.
Sis xiquets i una dona han hagut de ser atesos per una fuita de clor a la piscina municipal d’Oliva. Cinc dels menors van ser traslladats en ambulància al centre de salut de la ciutat mentre que una xiqueta i la dona hagueren de ser remeses a l’Hospital de Gandia.
Efectius de bombers dels parcs d’Oliva i Gandia es van mobilitzar sobre les 20:20 hores de dijous alertats per una hipercloració de l’aigua a la piscina municipal. Després de desallotjar el pavelló, van ventilar les instal·lacions i van prendre diferents mostres de l’aigua.
L’Ajuntament d’Oliva ha informat que les instal·lacions de la piscina estaran tancades de forma preventiva fins que es repare la fuita i després es faran les proves pertinents per a garantir la seguretat dels usuaris.
Més llegit
-
Els propietaris de cotxes desapareguts per la dana hauran de retornar les ajudes si no es resol la situació abans que acabe l’any
-
València suspendrà les classes en centres de zones inundables amb alerta taronja
-
Temperatures d'estiu a mitjan setembre
-
Calp decreta tres dies de dol per la mort de dos xiquetes en accidents tràgics
-
Se suspén la demolició de les casetes de la platja de Babilònia de Guardamar del Segura
-
Commoció a Calp per la mort d'un bebé de 20 dies atropellat per un cotxe aparcat que s'ha esgolat carrer avall