Shakira, a només un pas d’anar a juí per frau fiscal de 14,5 milions d’euros
El jutge veu indicis suficients que la cantant va defraudar a Hisenda simulant no residir a Espanya
Un jutge d’Esplugues de Llobregat ha deixat Shakira a un pas de juí en apreciar "indicis suficients" que va defraudar 14,5 milions d'euros a Hisenda simulant no residir a Espanya i ocultant la seua renda a través d'un entramat amb seu en paradisos fiscals, de 2012 a 2014.
En la interlocutòria, el titular del jutjat d'instrucció número 2 de Barcelona considera que, malgrat que les tesis de l'Agència Tributària i de la defensa de la cantant són "diametralment oposades", hi ha "indicis suficients de criminalitat" per a continuar el procediment contra ella i que el cas es dirimisca en el juí.
El procés penal deriva d'una querella de la Fiscalia, que acusa de sis delictes contra la hisenda pública a l'artista, que ja ha pagat els 14,5 milions que l'Agència Tributària li exigia per un suposat frau fiscal comés entre els anys 2012 i 2014.
Més llegit
-
El colp de calor pot matar en hores: així s'ha d'actuar per a evitar-ho
-
Avís groc per temperatures altes, vent i granissades en bona part de la Comunitat Valenciana
-
Les devastadores inundacions de Texas deixen ja 52 víctimes mortals, 15 d'elles xiquets
-
Les arruixades donen una treva, però la calor extrema es manté a la Comunitat Valenciana
-
Calor i tempestes de vesprada
-
L'accident d'un camió carregat d'àcid clorhídric a l'A-7 obliga a confinar durant hores el veïnat d'Alcàsser