Extingit l'incendi forestal a la platja de la Garrofera, al Saler
L’Ajuntament de València descarta que el foc puga afectar l'etapa d'aquest divendres de La Vuelta, que travessa la zona
L'incendi forestal declarat aquest divendres a les 13:40 hores al voltant de la platja de la Garrofera, al Saler, Set s'ha donat per extingit aquesta vesprada poc abans de les 20 hores. En l'extinció han treballat set dotacions del cos de Bombers de l'Ajuntament de València. Les flames han obligat a establir la situació 1 del Pla Especial d'Incendis Forestals (PEIF), segons ha informat el Centre de Coordinació d'Emergències de la Generalitat.
La zona afectada per l'incendi ha sigut la rotonda d'accés a la platja de la Garrofera, entre la Casbah i les Gavines. Totes les dotacions del parc del Saler i el parc Sud de la ciutat s'han mobilitzat per a tractar d'apagar les flames, segons han informat fonts municipals. Precisament, l'avanç del foc ha obligat a tallar de manera total la circulació de la carretera CV-500 des del quilòmetre 6,5 fins al 9, segons han detallat des del Centre de Gestió de Trànsit de la DGT.
El foc s'ha donat per controlat poc abans de les 15:00 hores, segons han informat fonts del cos de bombers de l’Ajuntament. Les flames han afectat, en una primera estimació, a uns 800 metres quadrats de terreny forestal. En la zona han romàs els efectius per a refrescar el terreny.
Es dona la circumstància que per la zona afectada per l'incendi passa l'etapa La Vuelta, que es desenvolupa entre Utiel i Oliva. No obstant això, fonts municipals han descartat que puga afectar el desenvolupament de la prova. De fet, els mitjans s'han recol·locat per a permetre el pas de la prova ciclista per la CV-500. Per la seua banda, l'Empresa Municipal de Transports (EMT) ha informat que, a conseqüència de l'incendi, s'ha suprimit el servei de les línies des de la Gola de Pujol fins al Palmar i el Perelló.
Més llegit
-
Les protestes pel dret a l’habitatge ixen al carrer a València, Alacant i Castelló contra l’especulació immobiliària
-
Un home de 95 anys s'enfronta al desnonament de la seua vivenda a Benidorm
-
La factura de la llum puja fins als 104,31 euros al setembre, un 28% més que fa un any
-
Alzira acumula vora 160 l/m² este divendres després de descarregar-ne 96 en només una hora
-
Mor el conductor d'un turisme després de xocar contra un camió de transport d'hidrocarburs buit
-
Una investigació demostra que TikTok va contribuir a expandir informació falsa sobre el paracetamol i l'autisme
Més vist
Més escoltat
-
03.10.2026 | Fem banda T3
-
02.10.2026 | 90 minuts
-
02.10.2026 | Música amb ritme i teatre emergent per començar el cap de setmana
-
02.10.2026 | 02.10.26 / Tastem la comunitat/Lombai, de l'arròs de la Ribera al Mercat dels Borja
-
02.10.2026 | Terra de bous (T2)
-
02.10.2026 | Les noves veus premiades de Russafa Escènica