Extingit l'incendi forestal a la platja de la Garrofera, al Saler
L’Ajuntament de València descarta que el foc puga afectar l'etapa d'aquest divendres de La Vuelta, que travessa la zona
L'incendi forestal declarat aquest divendres a les 13:40 hores al voltant de la platja de la Garrofera, al Saler, Set s'ha donat per extingit aquesta vesprada poc abans de les 20 hores. En l'extinció han treballat set dotacions del cos de Bombers de l'Ajuntament de València. Les flames han obligat a establir la situació 1 del Pla Especial d'Incendis Forestals (PEIF), segons ha informat el Centre de Coordinació d'Emergències de la Generalitat.
La zona afectada per l'incendi ha sigut la rotonda d'accés a la platja de la Garrofera, entre la Casbah i les Gavines. Totes les dotacions del parc del Saler i el parc Sud de la ciutat s'han mobilitzat per a tractar d'apagar les flames, segons han informat fonts municipals. Precisament, l'avanç del foc ha obligat a tallar de manera total la circulació de la carretera CV-500 des del quilòmetre 6,5 fins al 9, segons han detallat des del Centre de Gestió de Trànsit de la DGT.
El foc s'ha donat per controlat poc abans de les 15:00 hores, segons han informat fonts del cos de bombers de l’Ajuntament. Les flames han afectat, en una primera estimació, a uns 800 metres quadrats de terreny forestal. En la zona han romàs els efectius per a refrescar el terreny.
Es dona la circumstància que per la zona afectada per l'incendi passa l'etapa La Vuelta, que es desenvolupa entre Utiel i Oliva. No obstant això, fonts municipals han descartat que puga afectar el desenvolupament de la prova. De fet, els mitjans s'han recol·locat per a permetre el pas de la prova ciclista per la CV-500. Per la seua banda, l'Empresa Municipal de Transports (EMT) ha informat que, a conseqüència de l'incendi, s'ha suprimit el servei de les línies des de la Gola de Pujol fins al Palmar i el Perelló.
Més llegit
-
Emergències emet un avís especial davant del temporal de vent a la Comunitat Valenciana
-
Una jornada més de ratxes fortes deixa limitacions en els trens, dos vols desviats i més de 200 servicis dels bombers
-
Un accident múltiple provoca quasi nou quilòmetres de retenció a l'A-7 entre Picassent i Torrent
-
Més avisos taronja per vent a la vista
-
Dos dones ferides al centre de València en caure'ls un arbre pel vent
-
Catalá anuncia que se sancionarà a Compromís per "embrutar la ciutat" amb la seua nova campanya sobre transport
Més vist
Més escoltat
-
11.02.2026 | 90 minuts
-
11.02.2026 | ContrÀpunt
-
11.02.2026 | Paula Montalbán presenta ‘Abans’, el seu primer senzill
-
11.02.2026 | 'Anatomía del silencio': el musical que trenca el silenci de l'assetjament
-
11.02.2026 | L'hora de la cultura | 'Sentim les llibreries' i 'Anatomía del silencio'
-
11.02.2026 | Les notícies del migdia