La segona ponentada d’octubre deixa màximes de més de 35 ºC
El Nou d’Octubre s’esperen temperatures que arriben a 30 ºC al litoral, per damunt del que és habitual
Les previsions per a este cap de setmana s'han complit quasi a la perfecció, amb la temperatura màxima de diumenge localitzada a la Ribera Alta, en concret al terme de Sumacàrcer, amb 34,5 ºC. Cal recordar que s'esperava una màxima de 36 ºC en esta comarca, la més alta del nostre territori en esta segona ponentada d'octubre.
Quant a les principals ciutats, Elx ha registrat 34,2 ºC poc abans de les 14:00 hores. Per darrere han quedat empatades Alacant i València, amb 33,4 ºC. Al Cap i Casal, però, la màxima s'ha assolit de vesprada, a les 16:40 hores.
Pel que fa a la previsió del Nou d'Octubre, les temperatures més elevades se situaran al voltant de 30 ºC al litoral, amb un cel variable i ruixats a l'interior. La jornada festiva serà més calorosa que altres anys.
Més llegit
-
Sanitat indemnitzarà amb 225.000 euros la família d'una pacient que va morir per pancreatitis després de 36 hores a Urgències
-
‘Està passant Comunitat Valenciana’, l’aposta d'À Punt per a les vesprades
-
Sanitat suspén de manera cautelar les operacions quirúrgiques a l’hospital Medimar d’Alacant
-
Nou maldecap per als damnificats de la barrancada: denuncien que no saben com s’han de declarar les ajudes rebudes
-
Torna la vaga de Metrovalència i el Tram d'Alacant: cinc dies d'aturades en tres trams horaris
-
Tres ciclistes irlandesos ferits greus en ser atropellats en una carretera d'Orihuela