Segona dimissió del dia: abandona el fiscal en cap de Castelló després de vacunar-se irregularment
José Luis Cuesta ha al·legat “motius personals” en la renúncia, que ja ha acceptat la Fiscalia General de l'Estat.
Les conseqüències del degoteig de vacunacions irregulars contra la Covid-19 per part de càrrecs públics a la Comunitat Valenciana comencen a succeir-se a bon ritme. Poques hores després que la regidora de Sanitat i tinenta d'alcalde de l'Ajuntament de Dénia, la socialista Cristina Morera, haja presentat la dimissió, s'ha sabut que també abandona el càrrec el fiscal en cap de Castelló, José Luis Cuesta. És un més dels noms que han saltat a la palestra per haver-se administrat la primera dosi abans del que establia el protocol de vacunació, ja que no forma part de cap dels grups prioritaris.
Segons ha confirmat la Fiscalia General de l'Estat, Cuesta ha presentat la renúncia i ha al·legat “motius personals”. El Ministeri Públic assenyala haver constatat “l'incompliment” del ja exfiscal en cap de Castelló del “que disposa l'estratègia de vacunació de la Covid-19 a Espanya”. La fiscal general de l'Estat, Dolores Delgado, ja ha acceptat la dimissió.
La de Cuesta és una de les més de cent vacunacions irregulars que la Conselleria de Sanitat investiga a la Comunitat Valenciana.
Més llegit
-
Dos associacions de víctimes de la dana i artistes valencians alcen la veu en “Lladres de sobretaula”
-
L'Audiència de València ordena que declare com a testimoni la periodista que va dinar amb Mazón el 29-O
-
Congestió a l'A-31 i l'A-70 a Petrer i Fontcalent per dos accidents de trànsit
-
Un laboratori de Madrid analitza les restes del cadàver localitzat a Manises que podria correspondre a un desaparegut en la dana
-
Arriba Benjamin
-
La investigació apunta que el cadàver trobat en un contenidor a Castelló de la Plana és de l’exmarit de l’alcaldessa d’Almassora
Més vist
Més escoltat
-
22.10.2025 | 90 minuts
-
21.10.2025 | Carmen Amoraga i Maxi Roldán presenten “Lágrimas de barro”
-
22.10.2025 | ContrÀpunt
-
22.10.2025 | "True crime", amb Santiago Álvarez | Noves revelacions sobre la fugida d’Antonio Anglés
-
21.10.2025 | Amunt i avall | Quarta Part
-
22.10.2025 | Paul McCartney a la Vila Joiosa