Sant Antoni de Benaixeve, pendent d'una nova canonada després d'anys de talls d'aigua
Aquesta nova infraestructura resoldrà un problema derivat de l'augment poblacional
El veïnat de Sant Antoni de Benaixeve (Camp de Túria), denuncia talls reiterats del subministrament d'aigua, una situació que els complica el dia a dia i pot danyar els electrodomèstics. L'Ajuntament s'assegura que la solució definitiva a un problema que es pateix des de fa anys arribarà aquest dijous amb la connexió a una nova canonada.
Luis Trajo, regidor dels serveis municipals, ha afirmat que “a partir de demà tot estarà normal. L’aigua arribarà en condicions de sanitat i quantitat”. Però mentre la solució arriba, els problemes continuen i el veïnat es queixa dels talls constants del subministrament a determinades hores i la baixada de pressió als domicilis. À Punt Notícies ha preguntat a diversos habitants del poble i ha donat testimoni de les seues complicacions en el dia a dia, com el cas que el tall es produïsca en el moment que funcionant la llavadora, que pot cremar-la, o el cas de les persones que arriben a casa després de la faena i no tenen aigua per a dutxar-se.
A partir d‘aquest dijous de vesprada Sant Antoni de Benaixeve estarà connectat a una canonada de l'Entitat Metropolitana de Serveis Hidràulics de València, una infraestructura que pretén solucionar el tall de subministrament i la baixada de pressió i que farà front a l'augment de la demanda que ha suposat l'augment poblacional. Des de fa cinc anys el municipi ha estat amb una solució provincial després que Sanitat va prohibir usar l'aigua de pous per contaminació de nitrats.
Més llegit
-
Calculadora de sou | Cobres molt o poc respecte a la mitjana de la població valenciana?
-
El Festival de les Arts i el BigSound hauran de canviar d'ubicació arran d'una sentència judicial
-
Complicat rescat a València: salven un operari atrapat mentre podava una palmera
-
Intervenen 3.289 quilos de marihuana procedent del Canadà al port de València
-
La PAU del curs 2025-2026: La convocatòria ordinària se celebrarà els dies 2, 3 i 4 de juny i l’extraordinària els dies 30 de juny i 1 i 2 de juliol
-
Un accident en l’A-7 a la Llosa de Ranes genera més de quatre quilòmetres de retenció cap a València
Més vist
Més escoltat
-
25.03.2026 | 90 minuts
-
26.03.2026 | Amunt i avall | Tercera Part
-
25.03.2026 | 'Les Cases Buides', el documental que retrata la realitat de les vivendes abandonades en la Safor
-
Capítol 2: L'experiència ja ho és tot: com les marques creen relacions memorables
-
25.03.2026 | Anna Albaladejo presenta “Ací, on floreixen les tortugues”,
-
25.03.2026 | ContrÀpunt