Sanitat vol començar a administrar la quarta dosi al setembre
La ministra Carolina Darias ha avançat que el govern espera inocular-la a totes les persones majors de 60 anys i internes en residències abans que acabe l'any
El ministeri de Sanitat treballa amb la previsió de començar a inocular la quarta dosi de vacuna, la segona de reforçament, a partir de la segona meitat de setembre.
En una entrevista en Rac1, la ministra Carolina Darias, ha explicat que els primers a rebre les noves dosis seran les persones majors de 80 anys i que viuen en residències. En la següent fase s'administrarà als majors de 60 anys, amb la perspectiva d'augmentar la protecció contra les noves variants de la covid-19 abans que acabe l'any.
Darias ha advertit que aquests són només previsions del govern, ja que la decisió està en mans de la comissió de salut pública.
La ministra espera poder incorporar a aquesta nova fase de vacunació els nous preparats adaptats a variants com òmicron, entre els quals podria estar l'espanyola Hipra, sempre que l'autoritze l'Agència Europea de Medicaments.
Més llegit
-
Mercadona anuncia una setmana més de vacances per als seus treballadors i una paga extra
-
Dissabte amb gelades puntuals a l'interior i temperatures màximes a la baixa
-
Comença la instal·lació dels primers mòduls destinats a restaurants a la platja de la Malva-rosa
-
Empat insuficient per a tancar l'any (1-1)
-
Més núvols i un canvi d'oratge important per a diumenge
-
Localitzen el conductor que es va fugar després d'atropellar mortalment un operari a l'A-7 a Alginet