Sanitat informa de sis nous positius a la Comunitat Valenciana i eleva la xifra a 98 contagis
Tots els nous casos detectats en les últimes hores són secundaris.
La Conselleria de Sanitat ha confirmat sis nous positius per coronavirus a la Comunitat Valenciana, per províncies: tres a la d’Alacant, dos a la de València i un a la de Castelló. Tots ells són casos secundaris. Amb aquestes dades, ascendeixen a 98 els casos actius, als quals cal sumar un alta i l’home que va morir amb el virus a principis de febrer.
Així ho ha indicat la consellera de Sanitat, Ana Barceló, en compareixença davant els mitjans després de la reunió de la Comissió Interdepartamental del Consell per la crisi del coronavirus.
En concret, dels tres casos d’Alacant, un d’ells és un sanitari que es troba en aïllament domiciliari, mentre que els altres són dos homes que estan també a casa. A València, els casos són dues dones que tenien contacte amb un positiu previ, per la qual cosa es consideren casos secundaris. També es troben a sa casa. El cas de Castelló és el d’una altra dona, també en el cercle d’una persona que havia donat positiu, i que està aïllada en el seu domicili.
Més llegit
-
Detenen una veïna de Chiva per botar-li foc a la parella mentre dormia
-
Queda aprovada l'oferta d'ocupació de FGV del 2025, que inclou 172 places, 81 per a maquinistes
-
Detenen a la Vila Joiosa un repartidor acusat de furtar cartes col·leccionables de la correspondència
-
Carlos Baño assegura no haver comés cap irregularitat i que col·laborarà amb la justícia
-
Treball porta la Generalitat a la Fiscalia perquè l’autoritat laboral valenciana va anul·lar sancions per la dana
-
Mascletà en directe del divendres 13 de març de les Falles 2026 de València