Sanitat estudia com serà l’oci nocturn sense toc de queda
La Conselleria es reuneix amb el sector per a analitzar els horaris i aforaments a partir de dilluns
El toc de queda nocturn acabarà el pròxim dilluns, 7 de juny, dia a partir del qual l’oci nocturn podrà ampliar els horaris. Així ho ha avançat el cap del Consell, Ximo Puig aquest dimarts, anunciant que la comissió interdepartamental de la Generalitat per a la Prevenció i Actuació contra la Covid-19 es reunirà aquest dijous per a analitzar aquestes mesures.
La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública es reuneix aquest dimecres amb representants del sector de l’oci nocturn per a analitzar com serà la desescalada després del final del toc de queda que ens ha acompanyat durant set mesos.
El sector vol recuperar els seus horaris, el seu paper habitual i porta com a exigència la mobilitat als locals. En declaracions a À Punt NTC, Víctor Pérez, de la Federació d'Oci (Fotur) aposta per una reobertura amb pistes de ball parcel·lades i que la gent puga ballar dreta. En una línia semblant, Lalo Díaz, de la Coordinadora Empresarial de l'Oci i Hostaleria de la Comunitat Valenciana (CEOH), ha dit que reivindicaran la màxima mobilitat dins dels locals.
Les mesures s'aprovaran aquest dijous en la reunió interdepartamental que podria introduir canvis també en el nombre de persones que es poden reunir tant en domicilis com en espais públics.
Més llegit
-
Educació publica 14.261 llocs vacants que s'oferiran en el pròxim procés d'adjudicació de places docents
-
Detingut a Ontinyent el principal sospitós de la desaparició d'un empresari de Bocairent
-
Moren un home de 52 anys i una dona de 53 per colps de calor a la Comunitat Valenciana
-
Mor un turista de 65 anys a la platja de Pinedo
-
L'autovia Torrent-València reobri al trànsit després de reconstruir el pont esfondrat el 29-O
-
La valenciana Rebeca Torró, nova secretària d'Organització del PSOE