Sanitat estudia fórmules per a les places de difícil cobertura a l'Hospital Comarcal de Vinaròs
Facultatius d'altres hospitals de Castelló s'hi desplaçaran alguns dies per a cobrir les vacants.
El delegat de Presidència a Castelló, Adolf Sanmartín, ha explicat que la manca de professionals mèdics afecta constantment els hospitals perifèrics del territori valencià, com és el cas del de Vinaròs. És el que passa en tres places de radiologia, i dos de cardiologia. Unes vacants que porten mesos sense persones interessades a cobrir-les.
A més, ha assenyalat que la dificultat per cobrir aquestes places és una de les principals raons per la qual les llistes d'espera són elevades en aquest hospital, tal com ha afirmat l'oposició.
Sanmartín ha anunciat que facultatius d'altres hospitals de Castelló s'hi desplaçaran alguns dies per a cobrir aquestes vacants, i en les pròximes borses de treball es volen donar incentius per a la provisió d'aquestes places.
Més llegit
-
Un corredor de Puçol ferit per una cornada i un de Moixent amb traumatisme en el sèptim 'encierro' dels Sanfermines
-
La dana deixa granís de cinc centímetres, arbres tombats i vidres de cotxes trencats a la Plana Baixa
-
La jove ferida per fulguració a la Marina de València rep l’alta hospitalària
-
La dana afecta el nord de les províncies de València i de Castelló
-
Èxit rotund del Pirata Beach Fest de Gandia amb més de 30.000 assistents diaris
-
Atenen una dona amb parada cardíaca després de rebre l'impacte d'un llamp a la Marina