Sanitat eleva a tres els casos de pigota dels micos a la Comunitat Valenciana
Fins ara s'havia confirmat un cas a Alacant
La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha informat aquest dimecres de dos nous casos de pigota dels micos a la Comunitat Valenciana. Un s'ha confirmat a la província d'Alacant i l'altre, a València. Amb aquesta actualització són tres els casos positius a la Comunitat Valenciana, després que el 2 de juny es confirmà un cas a Alacant.
Segons les últimes dades del Ministeri de Sanitat, a Espanya hi havia fins a aquest dimarts 225 casos de pigota dels micos, als quals se sumen els dos nous casos a la Comunitat Valenciana.
Des del dilluns 23 de maig hi ha hagut quatre casos sospitosos de pigota dels micos a la Comunitat Valenciana: dos a la província de València, un a la de Castelló i un altre a la d’Alacant. Els quatre van quedar descartats fins que el 2 de juny, dues setmanes després de llançar-se a Espanya l'alerta sanitària, el virus va arribar la Comunitat Valenciana. La Conselleria de Sanitat va detectar el primer positiu a la província d'Alacant.
Més llegit
-
El nivell de la mar ja ha pujat molt més del que estimaven els models: "Podem vore impactes devastadors"
-
L’Ajuntament de València suspén la mascletà d'este dijous per la pluja
-
Un turisme cau en les vies del Tram a la Vila Joiosa i obliga a tallar la línia fins al Campello
-
La pluja i un seguit d'accidents i avaries causen retencions quilomètriques als accessos a València
-
Reobri l'AP-7 en direcció a València, però continua tallada a Alcalà de Xivert en direcció a Barcelona
-
Dijous de pluja més general i amb tempestes locals
Més vist
Més escoltat
-
03.03.2026 | "Psicologia", amb Lorena Gascón | Cinema i trastorns mentals: entre realitat i ficció
-
04.03.2026 | 90 minuts
-
03.03.2026 | La vesprada d'À Punt | Primera Part
-
03.03.2026 | Cadena de valor | Els efectes econòmics del conflicte a l’Iran arriben a la Comunitat Valenciana
-
03.03.2026 | Les notícies del migdia
-
03.03.2026 | ContrÀpunt