Sanitat adjudica per 63 milions les obres de millora de l'Hospital Clínic de València
Durant aquest mes de febrer s'han licitat i s'estan executant obres que superen els 324 milions d'euros d'inversió en les infraestructures
El president de la Generalitat, Ximo Puig, ha anunciat l'adjudicació de les obres de l'edifici d'hospitalització del Clínic de València que suposaran una inversió de 63 milions d'euros. La intervenció permetrà millorar l'atenció sanitària del segon departament de salut amb més població de la Comunitat Valenciana.
Així mateix, ha destacat que durant aquest mes de febrer s'han licitat i es troben en execució obres que superen els 324 milions d'euros d'inversió amb les quals s'aconseguirà "millorar l'atenció dels pacients i incrementar la qualitat del servei".
El cap del Consell també s'ha referit a les principals obres sanitàries que la Conselleria de Sanitat ja està fent o farà a Ontinyent, Gandia, Castelló, Elx, Alacant o la Vila Joiosa.
Les obres de construcció del nou edifici d'hospitalització s'han adjudicat a l'UTE formada per les empreses Becsa i Edifesa, i tindran un termini d'execució de 28 mesos. L'edifici, de 23.700 metres quadrats i 144 habitacions, constarà de dos soterranis, planta baixa, entreplanta per a instal·lacions, huit nivells per a ús sanitari i administratiu i una planta de coberta per a instal·lacions.
A més, albergarà els serveis de diagnòstic per imatge i radiologia intervencionista, la unitat de vigilància intensiva i l'àrea de rehabilitació.
Més llegit
-
La Diputació de València acusa Josep Maria Àngel d'estafa per falsificar un títol universitari
-
Mazón va acompanyar la periodista Maribel Vilaplana a les 18:45 hores del 29 d'octubre a un aparcament
-
El calendari laboral del 2026 inclourà nou festius comuns a Espanya
-
Tensió a les portes de la Facultat de Filologia de València per la convocatòria de l'ultra Vito Quiles
-
Càritas agraïx al voluntariat l’entrega durant la dana amb el documental 'Después del agua'
-
Dimarts de sol