Els sanitaris que operen en departaments diferents del seu cobraran més
Els equips podran operar en altres departaments aliens al seu per a abordar la reducció dels temps d'espera.
El programa especial de productivitat per a la reducció de la demora assistencial en el Sistema Valencià de Salut contempla la possibilitat que els equips més eficients realitzen activitats quirúrgiques i diagnòstiques en departaments diferents del propi. En aquests casos, la seua remuneració serà superior a la d'activitats pròpies.
El Diari Oficial de la Generalitat (DOGV) ha publicat aquest dijous l'acord del Consell que regula aquest programa, que recull no sols activitats quirúrgiques, sinó també diagnòstiques, i modifica el model retributiu des de la retribució per sessió cap a una retribució per acte molt més flexible.
A més, contempla que els equips puguen operar en altres departaments aliens al seu amb la finalitat d'abordar la reducció dels temps d'espera en el conjunt del servei de salut i així fer possible aquesta reducció "on és més necessari".
El Consell va corregir, amb una resolució de la Conselleria de Sanitat, el fet que la retribució per acte mèdic no recollia prou la diversitat de dificultat i la durada que algunes intervencions podien ocasionar.
Més llegit
-
Una nova avaria elèctrica a l’estació València Sud causa retards en les línies L1, L2 i L7
-
L'alcaldessa de València: "Farem una ordenança de neteja molt dura, amb sancions de fins a 3.000 euros"
-
Luiz Júnior condemna el Villarreal a Londres
-
Investiguen una dona per haver provocat, presumptament, un incendi a Onda
-
La jutgessa de la dana amplia la investigacio sis mesos més
-
RTVE informa que la decisió del consell d'administració no impedix la celebració del Benidorm Fest
Més vist
Més escoltat
-
17.09.25 | Amunt i avall | Segona Part
-
17.09.2025 | Les notícies del migdia
-
17.09.2025 | Cadena de valor T8 | L'ocupació a Espanya
-
16.09.2025 | Alberto Baño i Pilu Fontan presenten la comèdia ‘Canviarem bolquers segons el BOE’
-
17.09.2025 | Les notícies del matí
-
17.09.2025 | “Memòries i patrimonis personals” un projecte per recuperar béns afectats per la DANA