Sagunt porta als tribunals el projecte de regeneració de la platja d'Almenara
El consistori espera que Costes presente el pla complementari per a les seues platges en els pròxims dies.
L'Ajuntament de Sagunt (Camp de Morvedre) ha portat als tribunals el projecte de regeneració de la platja d'Almenara (Plana Baixa) de la Direcció General de Costes del Ministeri per a la Transició Ecològica, en considerar que podria tindre efectes negatius a les platges de l'Almardà i Canet d'en Berenguer.
La decisió té com a objectiu pressionar la Direcció General de Costes perquè presente un pla integral per a tot el litoral.
Les platges d'Almenara i Sagunt estan en el punt de separació entre la província de València i la de Castelló, tot i que formen part de la mateixa línia de costa. Aquesta divisió, segons l'alcalde de Sagunt, Darío Moreno, "podria haver tingut un impacte negatiu", ja que les platges d'aquest terme "no han vist cap tipus d'actuació substancial a les seues platges durant anys", ha explicat.
D'aquesta manera, la capital del Camp de Morvedre espera que Costes presente el pla complementari per a les seues platges en els pròxims dies.
Més llegit
-
Mor als 27 anys Presley Gerber, fill de la model estatunidenca Cindy Crawford
-
Els tests de covid es disparen a les farmàcies amb l'arribada de setembre
-
Cremen dos cases vinculades als germans detinguts pel tiroteig mortal a Alzira
-
L'estiu més càlid en almenys un segle i mig donarà pas a una tardor previsiblement també amb temperatures per damunt del normal
-
Mazón defén que el Tribunal Superior l’ha eximit de responsabilitat penal i rebutja entregar els whatsapps del dia de la dana
-
Un mort i tres ferits en un tiroteig a Alzira arran d'una disputa familiar