S'incendia un cotxe elèctric municipal quan carregava la bateria al centre de Calp
Els bombers han extingit les flames, sense que es produïren danys personals ni materials més enllà del vehicle mateix
Un vehicle elèctric de l'Ajuntament de Calp ha resultat calcinat en un aparatós incendi quan carregava la bateria en un carrer del centre urbà, Als voltants de la façana de l'edifici consistorial. Segons un comunicat de l'Ajuntament, el succés va ocórrer este dimarts poc abans de les 19 hores a l'avinguda Ifac mentre el vehicle es carregava.
La Policia Local va acordonar la zona per a evitar-hi l'accés de vianants i vehicles, i Protecció Civil Calp ha actuat amb la unitat de motobomba per a apagar el foc.
També es van traslladar al lloc els bombers, que, finalment, han extingit les flames sense que es produïren danys personals ni materials més enllà del cotxe mateix.
Més llegit
-
Vota per la Gaiata millor il·luminada – Magdalena 2026
-
Vota per la Gaiata infantil millor il·luminada – Magdalena 2026
-
Interior confirma com un crim masclista l'incendi de Burgos en què han mort tres dones
-
Detenen un home a Xirivella per amenaçar i assetjar lone Belarra per Instagram
-
Mor Luis Planes, fundador de l'empresa valenciana Pollos Planes
-
Trump acusa Espanya de no cooperar en la guerra contra l’Iran i torna a amenaçar de tallar el comerç
Més vist
Més escoltat
-
10.03.2026 | 90 minuts
-
10.03.2026 | ContrÀpunt
-
10.03.2026 | La vesprada d'À Punt | Primera Part
-
10.03.2026 | Descobrim la història de Fran Vivó, pacient d’ELA, a través del documental ‘Cada dia és un regal’
-
11.03.2026 | Cadena de valor | L’impacte de la guerra en l’energia, les hipoteques i el turisme
-
11.03.2026 | Les notícies del migdia