S’inaugura a Borriana la primera mostra d’ikebana
Són vint obres d’artistes de les cinc escoles d’ikebana d’Espanya que es podran contemplar fins al 3 de novembre
L'ikebana és un art floral efímer japonés que combina l'equilibri amb la subtilesa de les flors i en què cada detall té un significat i expressa les emocions viscudes en el camí de la vida.
A Borriana (Plana Baixa) s’ha inaugurat la primera exposició nacional d'aquest tipus d’art, que reuneix obres d'artistes de les cinc escoles d’Ikebana que hi ha a Espanya, i que es podrà visitar visitar fins al 3 de novembre.
La comissaria de l’exposició, Eiko Kishi, explica que l’ikebana consisteix a plasmar mitjançant les flors les coses que anem aprenent al llarg de la vida, com ara estats d’ànim i pensaments, i que ens ajuden a millorar.
La mostra convida a respirar i a fer una pausa. De fet, segons explica el director de comunicació del grup funerari Magdalena, a l’exposició s'hi pot anar fins i tot a meditar, ja que hi ha música i encens japonés.
Més llegit
-
Mazón defén que el Tribunal Superior l’ha eximit de responsabilitat penal i rebutja entregar els whatsapps del dia de la dana
-
Mor als 27 anys Presley Gerber, fill de la model estatunidenca Cindy Crawford
-
Aemet defén els llindars dels avisos taronja i roig i recorda que es consensuen amb Protecció Civil
-
Marlaska reconeix "preocupació" per una nova entrada massiva a Ceuta el 23 de setembre i hi redobla la seguretat
-
L'Ajuntament d'Alzira intenta parlar amb les famílies enfrontades per a "apaivagar" ànims
-
El veïnat de la Granja de la Costera, a favor del toc tradicional de campana les 24 hores del dia
Més vist
Més escoltat
-
Capítol 5: Del clic a la botiga; com està canviant la manera de comprar
-
21.09.2026 | «Ahlam»: el teatre posa veu als somnis de les dones refugiades palestines
-
22.09.2026 | CD Acero: el renàixer dels Lleons del Mediterrani
-
18.09.2026 | Tastem CV | Les coques de la Safor
-
22.09.2026 | Cuida't
-
22.09.2026 | Les notícies del matí