“Menys roba i més Europa”: polèmica campanya d’easyJet per al Black Friday
Moda España considera “innecessari” que per a afavorir les vendes d’un sector es perjudique un altre.
El sector tèxtil ha demanat la retirada de la campanya que la companyia aèria EasyJet ha llançat per a la campanya del Black Friday, que se celebra aquest divendres. “Aquest Black Friday, menys roba, més Europa” és la proclama que l’empresa britànica ha llançat, amb la idea que els seus viatges, amb els descomptes, tenen el mateix preu que una samarreta.
El president de Moda España, Ángel Asensio, considera “innecessari” que, per a afavorir les vendes de qualsevol sector econòmic, es perjudique els altres. “Com a empresaris, hem d'actuar amb responsabilitat i dinamitzar l'economia del país i buscar el benestar de tots”, ha declarat.
Per la seua banda, l'Associació Nacional del Comerç Tèxtil, Complements i Pell (Acotex), ha alertat que aquesta campanya de “desprestigi” pot induir a considerar que els productes no són “de bona qualitat”.
El president d'Acotex, Eduardo Zamácola, ha assenyalat que des de l'associació no comprenen que cap empresa “ataque” un sector per a “intentar vendre el seu producte” quan són compatibles i complementaris. “Tots els ciutadans comprem roba i viatgem”, ha puntualitzat.
Més llegit
-
La secretària de Mazón entrega els informes en què l'expresident es va basar per a dir que la dana se n'anava a Conca
-
El PSOE investiga dos denúncies per assetjament sexual i laboral contra el número dos a la província de València
-
La jutgessa de la dana cita a declarar Alberto Núñez Feijóo com a testimoni
-
Temporal de pluges al Mediterrani
-
Reobrin la circulació a l’AP-7 a Castelló de la Plana, però continuen les retencions
-
Camps presenta equip per a liderar el PP valencià i guanyar les pròximes eleccions "per majoria absoluta"