Ribó, sobre la celebració de les Falles al setembre: "És indicador que estem eixint del túnel"
L'alcalde de València demana mantindre "totes les responsabilitats" per a continuar fent front a la pandèmia
L'alcalde de València, Joan Ribó, s'ha mostrat "content" que es puguen celebrar les Falles de 2021 encara que "de forma reduïda" perquè això és "un indicador perfecte" que a la ciutat i a la resta de la Comunitat Valenciana s'està "eixint del túnel" que ha suposat la pandèmia de coronavirus en els últims dos anys.
El regidor s'ha pronunciat així aquest dimecres en la roda de premsa oferida per a presentar els projectes que l'Ajuntament plantejarà per a rebre finançament a través dels fons europeus de reconstrucció post-Covid. "Estic content que tinguem Falles encara que siga d'una forma reduïda. És un indicador perfecte que en aquesta comunitat estem eixint del túnel, amb totes les precaucions", ha manifestat Ribó, que tot i això ha demanat mantindre "totes les responsabilitats" per a continuar fent front a la pandèmia.
El programa de festejos per a les Falles 2021, aprovat aquest dimarts per la Junta Central Fallera (JCF), inclou la Nit del Foc i mascletaes diàries repartides per tota la capital, Nit de l'Albà en totes les comissions falleres, ofrena i Cremà. Activitats que tindran lloc entre l'1 i el 5 de setembre. La proposta de celebrar les Falles en aquestes dates, ha recordat l'alcalde, es va aprovar amb un 93% de suport en el món faller.
Més llegit
-
Almenys 32 morts i més de 700 ferits després de dos forts terratrémols a Veneçuela
-
El Ministeri d'Educació abaixarà les ràtios en l'etapa 0-3: màxim de quatre menors d'un any per educador
-
El València Basket, campió de la Lliga ACB per segona vegada
-
El foc de la Cremà posa punt final a unes Fogueres marcades per la intensa calor
-
Troben el cadàver d'un home a l'aparcament d'un centre comercial de Xàtiva dins d'un cotxe que no era seu
-
Els menors de Foios planejaren atacar el seu institut inspirats en videojocs i massacres reals