Riba-roja prohibeix el bany al Túria davant de l'afluència "massiva" de visitants
Segons l'Ajuntament, la massificació genera problemes per a complir les mesures de seguretat.
L'Ajuntament de Riba-roja de Túria ha dictat una resolució que prohibeix prendre el bany al Túria des d'aquest dissabte, com a mesura principal per a evitar contagis de coronavirus per l'afluència "massiva" de visitants que s'ha detectat durant els últims dies. El consistori ha fet una crida perquè, qui vaja a refrescar-se al riu, prenga "les precaucions sanitàries adequades".
La mesura adoptada segueix les recomanacions de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer i del Ministeri de Sanitat, que desaconsellen el bany en zones d'escàs cabal, amb l'objectiu de previndre contagis de Covid-19 i "davant de la dificultat d'assegurar el compliment total de les mesures preventives que han establit les autoritats sanitàries", ha informat l'Ajuntament en un comunicat.
A més, en els últims dies s'ha generat un increment "molt important" en el nombre de banyistes a conseqüència de prohibir el bany en municipis de la contornada, per on també transcorre el Túria, cosa que ha generat "problemes en el compliment de les mesures de seguretat i distància social", segons l'alcalde en funcions de Riba-roja de Túria i regidor d'Hisenda, José Ángel Hernández.
Més llegit
-
Trump anuncia que tallarà tot el comerç amb Espanya perquè "és un soci terrible"
-
La família de l'assassí confés del menor de 13 anys a Sueca denuncia "assetjament" i "amenaces"
-
Els pares de la fallera major infantil: "Són més de mil actes i Marta ens tombarà a tots, segur"
-
Els últims afusellaments del franquisme i un homenatge a Ronsard: així són els versos inèdits d’Estellés
-
Educació publica el calendari d'admissió i matriculació per al curs 2026-2027
-
Arriba Regina carregada d'inestabilitat: núvols, pluges i pols en suspensió que marcaran una setmana passada per aigua
Més vist
Més escoltat
-
02.03.2026 | 90 minuts
-
03.03.2026 | "Psicologia", amb Lorena Gascón | Cinema i trastorns mentals: entre realitat i ficció
-
02.03.2026 | "El Gastroturista", amb Vicent Gil | Àlex Vidal i la cuina d’Origen
-
03.03.2026 | Les notícies del migdia
-
02.03.2026 | ContrÀpunt
-
02.03.2026 | Cadena de valor | Volkswagen assegura tota la producció inicial de la gigafactoria de Sagunt