Torna a la mar el veler encallat des de fa més de deu dies a la platja del Saler
La Guàrdia Civil investiga el cas com una “apropiació indeguda”, després de descartar que es moguera a causa d’una tempesta
Després de vora dos setmanes, este dimecres han retirat el veler encallat a la platja del Saler, a València. L'embarcació, que té la seua base al Reial Club Nàutic de València, va aparéixer en esta platja sense cap tripulant a bord. La Guàrdia Civil continua les investigacions. Este dimecres, cinc persones han treballat per a traure el veler de l'arena.
Prèviament, un equip va amarrar el vaixell amb caps perquè no es moguera. Hui una excavadora ha tret l’arena dels voltants de la quilla i posteriorment una embarcació l’ha remolcat.
La Guàrdia Civil investiga el cas com una “apropiació indeguda”. Encara que es va pensar que l'embarcació havia eixit de la seua seu, el Reial Club Nàutic de València, a conseqüència d'una tempesta o per algun error, sembla que “algú el va agafar i el va moure, i després d'encallar-se el va deixar a la platja”.
Més llegit
-
Els propietaris de cotxes desapareguts per la dana hauran de retornar les ajudes si no es resol la situació abans que acabe l’any
-
València suspendrà les classes en centres de zones inundables amb alerta taronja
-
Temperatures d'estiu a mitjan setembre
-
Commoció a Calp per la mort d'un bebé de 20 dies atropellat per un cotxe aparcat que s'ha esgolat carrer avall
-
Se suspén la demolició de les casetes de la platja de Babilònia de Guardamar del Segura
-
Presó provisional per a Pedro 'El Mexicano', l'autor del tiroteig d'Alfafar