El restaurant asturià Casa Repinaldo guanya la 51a edició del Concurs Internacional de Fideuà i Gastronomia de Gandia
El premi al millor aspirant estranger va ser per al restaurant Paella de Leyva, de Colòmbia, i el guardó local se'l va emportar el restaurant Blasco Bahamas
El Concurs Internacional de Fideuà i Gastronomia de Gandia, un clàssic gastronòmic que complix 51 edicions, va premiar la nit d'este dimecres el restaurant asturià Casa Repinaldo. El jurat va considerar que el restaurant de Candás cuina la millor fideuà.
L'acte d'entrega, que va tindre lloc al Moll dels Borja, va reconéixer també dins de la categoria de premi al millor concursant estranger el restaurant Paella de Leyva, de Colòmbia. El certamen, de fet, ha incorporat nous premis en les categories local i internacional; una edició amb rècord de concursants estrangers, que venen de llocs com Itàlia, Mèxic, Puerto Rico o Colòmbia.
Finalment, el restaurant Blasco Bahamas va ser guardonat amb el premi a la millor fideuà de Gandia.
El premi principal, juntament amb l'apreciat collar de Santa Isabel, el va entregar al guanyador l'alcalde de Gandia, José Manuel Prieto.
Més llegit
-
El 67% del professorat aposta per suspendre la vaga i el 87% rebutja l'última proposta global d'Educació
-
Bellver, molt greu per un ictus després de renunciar al càrrec per la imputació en Assut
-
Jorge Bellver dimitix després de confirmar-se la imputació en el cas Assut
-
Mazón, als consellers el dia de la dana: "Inundem de dades els mitjans, desprén sensació d'estar alerta que et cagues i calma la gent, que és l'important”
-
Els sindicats majoritaris, oberts a suspendre la vaga educativa a l’estiu abans que desconvocar-la
-
Tots els sindicats menys ANPE signen l'acord amb Educació per a reduir la burocràcia