Què fer amb la meua reserva en cas d’estar confinat per un positiu en covid?
Facua assegura que els consumidors que donen positiu o siguen contacte estret tenen dret a la devolució íntegra de l’import
L'evolució de la pandèmia ha trencat els plans de moltes persones per a la celebració de la nit de Cap d'Any. L'augment de contagis per la covid ha provocat una allau de cancel·lacions, com per exemple a les agències de viatges. "Ens han cancel·lat un 50% de les reserves que teníem per a Nadal i per a Cap d'Any. Els viatges s'han posposat per a altres dates perquè hi ha prou por als contagis i restriccions", ha explicat Teresa Surià, treballadora d’una agència de viatges d’Alacant.
Davant l'allau de cancel·lacions i canvis de plans d’última hora, des de Facua han llançat una advertència: qualsevol persona que done positiu o fins i tot que es considere contacte estret té dret a cancel·lar un viatge o una estada en un hotel i a reclamar la devolució íntegra en un termini de catorze dies.
“En cap cas estem obligats a acceptar un bo de compensació”, ha assegurat Miguel Ángel Serrano, vicepresident de l’associació. En tot cas, ha afegit, "et poden oferir postergar el vol, lloguer o menjar per a un altre dia, però, si no t'interessa, t'han de retornar els diners com un dels drets indiscutibles que tens com a consumidor”.
Facua ha recomanat al consumidor que reclame com més prompte millor.
Més llegit
-
Educació publica 14.261 llocs vacants que s'oferiran en el pròxim procés d'adjudicació de places docents
-
Moren un home de 52 anys i una dona de 53 per colps de calor a la Comunitat Valenciana
-
La valenciana Rebeca Torró, nova secretària d'Organització del PSOE
-
Mor un turista de 65 anys a la platja de Pinedo
-
L'autovia Torrent-València reobri al trànsit després de reconstruir el pont esfondrat el 29-O
-
Detingut a Ontinyent el principal sospitós de la desaparició d'un empresari de Bocairent