Què fer amb la meua reserva en cas d’estar confinat per un positiu en covid?
Facua assegura que els consumidors que donen positiu o siguen contacte estret tenen dret a la devolució íntegra de l’import
L'evolució de la pandèmia ha trencat els plans de moltes persones per a la celebració de la nit de Cap d'Any. L'augment de contagis per la covid ha provocat una allau de cancel·lacions, com per exemple a les agències de viatges. "Ens han cancel·lat un 50% de les reserves que teníem per a Nadal i per a Cap d'Any. Els viatges s'han posposat per a altres dates perquè hi ha prou por als contagis i restriccions", ha explicat Teresa Surià, treballadora d’una agència de viatges d’Alacant.
Davant l'allau de cancel·lacions i canvis de plans d’última hora, des de Facua han llançat una advertència: qualsevol persona que done positiu o fins i tot que es considere contacte estret té dret a cancel·lar un viatge o una estada en un hotel i a reclamar la devolució íntegra en un termini de catorze dies.
“En cap cas estem obligats a acceptar un bo de compensació”, ha assegurat Miguel Ángel Serrano, vicepresident de l’associació. En tot cas, ha afegit, "et poden oferir postergar el vol, lloguer o menjar per a un altre dia, però, si no t'interessa, t'han de retornar els diners com un dels drets indiscutibles que tens com a consumidor”.
Facua ha recomanat al consumidor que reclame com més prompte millor.
Més llegit
-
La Guàrdia Civil remet a la jutgessa de la dana la telefonada en què l'Aemet va dir que la pluja anava cap a Conca el 29-O
-
La Gossa Sorda esgota les 31.000 entrades dels concerts de la seua tornada
-
Apareix un cadàver en una platja de Cullera sense signes de violència
-
Sis detinguts i 1.700 quilos de cocaïna confiscats en un nou colp a la xarxa de narcos escapçada fa uns dies
-
Un atac israelià mata onze civils a Gaza mentre Israel identifica el cadàver de l'ostatge Eliyahu Margalit
-
La Fúmiga exhaurix les 46.000 entrades dels seus concerts de comiat a València i Barcelona