Què fer amb la meua reserva en cas d’estar confinat per un positiu en covid?
Facua assegura que els consumidors que donen positiu o siguen contacte estret tenen dret a la devolució íntegra de l’import
L'evolució de la pandèmia ha trencat els plans de moltes persones per a la celebració de la nit de Cap d'Any. L'augment de contagis per la covid ha provocat una allau de cancel·lacions, com per exemple a les agències de viatges. "Ens han cancel·lat un 50% de les reserves que teníem per a Nadal i per a Cap d'Any. Els viatges s'han posposat per a altres dates perquè hi ha prou por als contagis i restriccions", ha explicat Teresa Surià, treballadora d’una agència de viatges d’Alacant.
Davant l'allau de cancel·lacions i canvis de plans d’última hora, des de Facua han llançat una advertència: qualsevol persona que done positiu o fins i tot que es considere contacte estret té dret a cancel·lar un viatge o una estada en un hotel i a reclamar la devolució íntegra en un termini de catorze dies.
“En cap cas estem obligats a acceptar un bo de compensació”, ha assegurat Miguel Ángel Serrano, vicepresident de l’associació. En tot cas, ha afegit, "et poden oferir postergar el vol, lloguer o menjar per a un altre dia, però, si no t'interessa, t'han de retornar els diners com un dels drets indiscutibles que tens com a consumidor”.
Facua ha recomanat al consumidor que reclame com més prompte millor.
Més llegit
-
Retencions quilomètriques al 'bypass' per dos accidents, un en cada sentit
-
Un informe de la CGT advertix que la Generalitat coneixia el desbordament del Poio des de primera hora de la vesprada
-
L'Ajuntament i el port impulsen un gratacel de 108 metres a la Marina de València
-
Mercadona acorda l’adquisició de Logifruit, amb 1.600 empleats, per a integrar la gestió d’envasos reutilitzables
-
Educació anuncia un decret per a reforçar l'autoritat del professorat a les aules
-
Últimes precipitacions de la segona borrasca de la setmana