Rescaten un menor després de caure per un penya-segat al Campello
El jove, de 17 anys, feia senderisme amb un amic a la cova de, Llop Marí quan s'ha precipitat pel terreny i l'han hagut de traslladar amb helicòpter per fractures al turmell
El Consorci Provincial de Bombers d'Alacant ha atés aquesta vesprada un jove de 17 anys que havia caigut per un penya-segat de la cova del Llop Marí del Campello (Alacantí) quan practicava senderisme amb un amic.
En arribar als llocs dels fets, un sanitari i un rescatador han baixat fins on es trobava l'adolescent, que presentava una fractura al turmell, a més d'una bretxa al nas. Després de fer-li les primeres cures, l'han traslladat amb helicòpter fins al parc de Sant Vicent, on l'esperava una unitat de suport vital bàsic que l'ha traslladat a l'Hospital General d'Alacant.
Més llegit
-
Una nova avaria elèctrica a l’estació València Sud causa retards en les línies L1, L2 i L7
-
L'alcaldessa de València: "Farem una ordenança de neteja molt dura, amb sancions de fins a 3.000 euros"
-
Luiz Júnior condemna el Villarreal a Londres
-
Investiguen una dona per haver provocat, presumptament, un incendi a Onda
-
La jutgessa de la dana amplia la investigacio sis mesos més
-
RTVE informa que la decisió del consell d'administració no impedix la celebració del Benidorm Fest
Més vist
Més escoltat
-
17.09.25 | Amunt i avall | Segona Part
-
17.09.2025 | Les notícies del migdia
-
17.09.2025 | Cadena de valor T8 | L'ocupació a Espanya
-
16.09.2025 | Alberto Baño i Pilu Fontan presenten la comèdia ‘Canviarem bolquers segons el BOE’
-
17.09.2025 | Les notícies del matí
-
17.09.2025 | “Memòries i patrimonis personals” un projecte per recuperar béns afectats per la DANA