Rescaten el patró d'un iot després d'encallar al jaciment de la Illeta dels Banyets
L'home va ser traslladat a l'Hospital Sant Joan d'Alacant després rebre assistència sanitària per una bretxa al cap
Agents de la Guàrdia Civil i de la Policia Local del Campello (Alacantí) van rescatar la nit de dimarts al patró i únic tripulant d'un iot que va encallar en les roques del jaciment arqueològic de la Illeta dels Banyets.
L'home va ser atés per una bretxa al cap d'una grandària considerable per l'equip mèdic d'una ambulància, que el va traslladar després a l'Hospital Sant Joan d'Alacant. En paral·lel, una nau va remolcar l'embarcació fins al Club Nàutic.
Capitania Marítima d'Alacant ha obert una investigació sobre els fets, si bé les primeres hipòtesis apunten a una distracció, segons ha informat l'Ajuntament del Campello en un comunicat.
La Illeta dels Banyets és un espai apegat a la costa que presenta indicis d'ocupació des de l'edat de bronze i té la consideració de bé d'interés cultural.
Més llegit
-
Vota per la Gaiata millor il·luminada – Magdalena 2026
-
Vota per la Gaiata infantil millor il·luminada – Magdalena 2026
-
Un home mor d'un tir al balcó de sa casa al barri de les Carolines d'Alacant
-
Detenen un home a Xirivella per amenaçar i assetjar lone Belarra per Instagram
-
El temporal descarrega més de 120 litres en punts de la Safor i la Marina Alta
-
Dos dies d'oratge estable i assolellat