Rescaten al Campello una senderista que havia patit una lipotímia
Els bombers han fet ús d'un helicòpter, ja que la dona, de 62 anys, estava en un lloc de difícil accés
El Consorci Provincial de Bombers d'Alacant ha rescatat aquest dissabte una dona de 62 anys que passejava per la ruta de la Torre de Reixes, al barranc d'Aigües del Campello (Alacantí), passades les 13:30 hores.
Durant el recorregut, la senderista ha patit nàusees i una lipotímia que li han impedit continuar la marxa. Com que es trobava en un punt inaccessible per a poder atendre-la l'ambulància, els bombers han utilitzat un helicòpter per tal d'arribar fins a ella i traslladar-la per a l'atenció mèdica.
Per al rescat s'han mobilitzat una unitat de comandament de prefectura, una bomba urbana pesada, un sergent, un cap i quatre bombers del parc de Sant Vicent, a més de l'helicòpter amb el grup de rescat de muntanya.
No és l'única lipotímia que s'ha donat aquest cap de setmana, en què s'estan marcant temperatures de rècord per a ser mitjan març: a les Falles de València la Creu Roja ha atés sols aquest dissabte 42 persones per desmais durant les mascletaes.
Més llegit
-
Roben a Alacant un tràiler amb roba de Zara valorada en un milió d’euros fent-se passar per policies
-
Un veí de Ceuta, apunyalat presumptament per quatre migrants en un intent de robatori
-
Una xiqueta de 5 anys, intoxicada de gravetat després de prendre un suc en un local de Xàbia
-
Detenen un home de 85 anys per la mort violenta de la seua exnora de 47 a Madrid
-
Les 73 aspirants a fallera major de València 2027 enceten un cap de setmana de convivència rumb a Menorca
-
Els carburants es disparen i s'acosten als dos euros el litre