Rescaten a Borriana dos joves que no podien arribar a la vora de la mar per l'onatge
Els serveis sanitaris van assistir els banyistes i tres de les persones més que van entrar a l'aigua per a ajudar-los
Este dissabte de vesprada van ser rescatats dos joves de 18 i 22 anys a Borriana (Plana Baixa) perquè no podien arribar a la riba de la platja a causa de l'onatge.
Al voltant de les 18:00 hores, el Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències va rebre l'avís que diverses persones havien entrat a l'aigua per a ajudar dos joves que s'ofegaven i que tres d'elles també requerien assistència sanitària.
A la seua arribada, els serveis sanitaris van atendre els banyistes, que van poder arribar a un espigó. Hi van intervindre una unitat del SAMU i dos de Suport Vital Bàsic.
Finalment, als dos banyistes auxiliats els van traslladar a l'Hospital La Plana de Vila-real amb símptomes d'ofegament. A més, les altres tres persones que van socórrer els joves van ser traslladades al mateix centre hospitalari per a observació en Urgències.
Més llegit
-
Les flames amenacen la Serra d'Espadà, un dels principals tresors naturals valencians
-
“De dormir, res. Hui no és una nit per a poder dormir”: el veïnat desallotjat passa la segona jornada fora de casa
-
Mor un home de 83 anys mentre feia esnòrquel a Benidorm
-
L'incendi de la Vall d'Uixó obliga a desallotjar més de 16.000 persones mentre continua fora de control
-
Disminuïx l'avanç del foc a Madrid, però seguix actiu i sense estabilitzar amb tres fronts
-
Un canvi en la direcció del vent al llarg del dia aportarà més humitat