Les repercussions econòmiques de l’Arenal Sound
Vora 5.000 persones i 50 empreses han treballat en aquest festival, encara que alguns comerços destaquen que no acaben de traure el rendiment econòmic esperat
L'Arenal Sound són sis dies de música i festa, sense descans, per a unes 300.000 persones que arriben de diferents punts d'Espanya. “Els festivals són un producte turístic de primer orde, que generen riquesa, marca i prestigi”, assegura Francesc Colomer, secretari autonòmic de Turisme. “Són una incubadora de futurs turistes”.
Vora 5.000 persones treballen fent-ho possible: seguretat, muntatge i desmuntatge, il·luminació, so, serveis sanitaris... Unes 50 empreses externes treballen en un dels dispositius més grans de l'Estat espanyol. En general, són les mateixes que estigueren en el FIB i que ara es preparen per al Rototom.
El festival se celebra en un recinte tancat, en el qual es pot beure, menjar i dormir. Però els comerços de Borriana, inclús els que estan al voltant del mateix recinte, sembla que no acaben de traure el rendiment econòmic esperat.
Més llegit
-
Avís groc al nord de Castelló per tempestes per a esta vesprada
-
Camilo estrena el Roig Arena com el primer artista internacional que hi actua
-
L'Elx continua sent invencible
-
La jutgessa de la dana pregunta a À Punt si manté l'oferiment d'aportar totes les gravacions de la cobertura informativa i del Cecopi del 29-O
-
La jutgessa de Catarroja eleva a 229 les víctimes de la dana després d'incloure el nonat d'una víctima mortal embarassada
-
Almenys 25 ferits, tres de gravetat, en l'explosió d'un bar a Vallecas