Reobrin les platges de l'Arenal a Xàbia i d'Urbanova i Sant Gabriel a Alacant
Les tres han estat tancades durant 24 hores per un episodi de contaminació
L'Ajuntament de Xàbia ha reobert aquest dissabte la platja de l'Arenal, després que els resultats de les analítiques de la Direcció de l'Aigua hagem sigut correctes. La platja ha estat tancada al bany durant 24 hores pels 'alts nivells de contaminació', per tercera vegada aquest mes de juliol.
També l'Ajuntament d'Alacant i la Direcció General d'Aigua de la Conselleria de Medi Ambient han reobert al bany les platges d'Urbanova i Sant Gabriel després d'un curt episodi de contaminació per enterococs que va fer que es tancaren aquest divendres.
Els resultats de les anàlisis efectuades divendres a les platges del Saladar d'Urbanova i Sant Gabriel, en l'accés sud a la ciutat i que s'han conegut aquest dissabte són conformes i normals, per la qual cosa hui tornen a onejar la bandera verda.
En les primeres comprovacions fetes per l'ajuntament per a localitzar l'origen de la presència d'aquest bacteri en les aigües s'han descartat possibles abocaments procedents de l'emissari i la depuradora en la zona de Sant Gabriel, així com fugues de la xarxa controlada per Aigües d'Alacant, informa el consistori en un comunicat.
Més llegit
-
Una forta tempesta descarrega quasi 100 litres a la rodalia de València
-
Tres detinguts per la venda il·legal per internet de més de 22.000 litres d'un herbicida restringit
-
Detenen una dona de 47 anys per matar a punyalades un home a Requena
-
L’aeroport de València torna a funcionar, mentre que Rodalia i Metrovalència recuperen el servici progressivament
-
La província de València comença a recuperar la normalitat després de les pluges torrencials, que deixen 1.084 incidències i registres de més de 100 l/m²
-
Controvèrsia sobre l'enviament de l'ES-Alert: el Consell afirma que es va enviar quan es va detectar risc de desbordaments, mentre que l'oposició critica el retard