Reobri el pont que uneix Torrent i Alaquàs després del tancament per a reparar els danys de la dana
El trànsit circula ja en els dos sentits i la infraestructura recupera la plena funcionalitat que tenia abans de la barrancada
La circulació al pont de la carretera CV-403 que uneix Torrent amb Alaquàs sobre el barranc de Poio s’ha représ este dilluns a les 07:00 hores, després que ahir es tallara a les 21:00 hores per a escometre la fase final de les obres de reparació pels danys causats per la barrancada del 29 d’octubre.
Així ho han confirmat fonts de la Conselleria de Medi Ambient, Infraestructures i Territori, que ja van informar la setmana passada del tancament temporal del corredor comarcal, que ja ha reobert en tots dos sentits i, per tant, ha recuperat la plena funcionalitat que tenia abans de la dana.
La barrancada del 29 d'octubre va provocar l'erosió dels contraforts del pont sobre la CV-403. Això va causar l'afonament de la calçada i el tall total de l'accés a la ciutat. Per a mantindre la connexió viària, es va executar d'urgència una llosa provisional de formigó armat que va permetre restringir el trànsit a un carril per sentit mentre es feien els treballs de reconstrucció.
Una vegada completada la tasca de reparació, reposició i construcció dels elements afectats, queda únicament per acabar la senyalització horitzontal.
Més llegit
-
Carlos Mazón presenta la dimissió com a president de la Generalitat: "Ja no puc més"
-
Mazón compareix a les 9 hores per a aclarir el seu futur polític després de parlar diverses vegades este diumenge amb Feijóo
-
Vilaplana declara que Mazón atenia telefonades a El Ventorro i que no feia la sensació de tindre pressa quan es van separar al pàrquing
-
Vilaplana declara que Mazón atenia telefonades al Ventorro i que no feia la sensació de tindre pressa quan van separar-se
-
L'esquerra demana a Mazón que dimitisca ja i convoque eleccions: "Abans o després el poble valencià parlarà"
-
Quines són les opcions de Mazón? El futur polític del cap del Consell