Reobri el pont de Riba-roja, clau per a la connexió amb l'Eliana, la Pobla de Vallbona i Sant Antoni de Benaixeve
Este divendres també reobrirà al trànsit el pont sobre el riu Magre que va quedar arrasat per les inundacions a Carlet
Deu mesos després de la dana, este divendres està previst reobrir al trànsit el pont de Riba-roja, a la CV-336, que travessa pel riu Túria i que va quedar completament inutilitzat per la barrancada. Es tracta d’una infraestructura vital per a la connexió amb l'Eliana, la Pobla de Vallbona i Sant Antoni de Benaixeve, i també per als més de 3.000 veïns i veïnes que viuen en les urbanitzacions pròximes.
Durant este temps, els vehicles han hagut de travessar un pont provisional amb només un carril i un únic sentit de pas que va construir l'exèrcit, fet que alentia molt els accessos a la població.
D'altra banda, este divendres a la vesprada també reobrirà al trànsit el pont sobre el riu Magre que va quedar arrasat per les inundacions del 29 d’octubre a Carlet. Esta reobertura està planificada per a facilitar l’inici del curs escolar i millorar la mobilitat a la comarca de la Ribera Alta. Són 45,5 m de pont que mantindrà les dimensions originals de voreres i calçades. S'ha reconstruït el mur d’acompanyament de l’estrep dret i s’han adequat els màrgens del riu per a minimitzar futures afectacions per les crescudes.
Més llegit
-
Camps es postula per a dirigir el PPCV: "Doneu-me el partit, vos donaré el govern"
-
‘Punt a punt’ retransmet hui la semifinal de l’Eurolliga del Valencia Basket
-
Continuen les tasques de rescat a la mina de la Xina en què una explosió ha causat almenys noranta morts
-
La dieta mediterrània perd sabor de mar: el consum de peix cau a la mitat en vint anys
-
Zapatero fia la seua defensa a un catedràtic de Dret, ex alt càrrec del PSOE, amb una actuació destacada en el juí dels ERO
-
Els docents traslladen la contestació al carrer, en el dècim dia de vaga, amb la negociació en via morta