Reobri completament al trànsit l'AP-7 entre Alacant i Múrcia, tancada des del dissabte per la tempesta
Els trens de Rodalia entre Xeraco i Gandia, afectats per acumulació d'aigua en les vies, també han recuperat la circulació
Les pluges del temporal que ha agranat la Comunitat Valenciana els últims dies havia provocat talls de trànsit en diferents carreteres valencianes. Una d'elles ha sigut l'AP-7, que estava tancada des del dissabte a Pilar de la Horadada en direcció Múrcia, i a la CV-525 entre Alginet i Algemesí (Ribera Alta), en ambdós sentits i que ha reobert este dilluns a la vesprada, segons ha informat la DGT.
Així mateix, els trens de Rodalia entre Xeraco i Gandia han recuperat la circulació, que torna a poc a poc a la normalitat. Al llarg del dia ha patit alguns retards en la línia C1 del nucli de València "per una incidència en la infraestructura per acumulació d'aigua en les vies", segons ha indicat Adif.
Això sí, la complicació de les tempestes a la província de Tarragona, a pocs quilòmetres dels municipis valencians més septentrionals, no ha permés el funcionament normal de trens entre Catalunya i la Comunitat Valenciana. De fet, els greus danys que han deixat les tempestes de diumenge han impedit la circulació de combois entre Ulldecona i l’Aldea; els trens només arribaven fins a Castelló de la Plana.
L'Aemet ha ampliat fins a la mitjanit l'avís roig per pluges torrencials al litoral sud de València, la qual cosa ha obligat molts Ajuntaments a interrompre l'activitat escolar, esportiva i també a tancar parcs i jardins. Molts d'ells tenen previst que l'avís baixe a taronja durant la nit i, si es complixen les previsions, que es reprenga l'agenda amb normalitat a partir d'este dimarts, quan es reduïsca el risc.
Més llegit
-
L'Aemet amplia fins a la mitjanit l'avís roig per pluges torrencials al litoral sud de València
-
Carmen Prades Gil i Marta Mercader Roig, falleres majors de les Falles 2026
-
L'avís per fortes pluges deixa sense classe a més de 115.000 alumnes de València i Castelló
-
Un conductor sorprés per la tempesta en l’AP-7 a Tarragona: “Va ser una autèntica bogeria”
-
Una jove de 14 anys resulta ferida després que l'ha atropellat un tramvia a València
-
Troben un cadàver en estat avançat de descomposició a la platja del Dosser de Cullera
Més vist
Més escoltat
-
13.10.2025 | Les notícies del migdia
-
12.10.2025 | Fem banda T2
-
13.10.2025 | Cadena de valor | Possible pujada de l'SMI per a 2026
-
13.10.2025 | "El Gastroturista", amb Vicent Gil | El Gran Llibre (Secret) de la Paella
-
13.10.2025 | La vesprada d'À Punt | Quarta Part | Les noves Falleres Majors de València
-
12.10.2025 | Les notícies de migdia cap de setmana