Renuncien nou socorristes de Benicàssim per “falta de material”
Prèviament, per la falta de resposta, van iniciar una arreplega de firmes i plantejaren la convocatòria d’una vaga.
Nou socorristes de les platges de Benicàssim van renunciar al lloc de treball el passat 16 d’agost per “falta de material en condicions” que dificulta la immediatesa a l’hora de realitzar les tasques de rescat. Demanaven el material d’equips de protecció individual (EPI), materials relacionats amb la seguretat, les instal·lacions i l’ús domèstic.
Encara que en un principi anaven a convocar una vaga per a reivindicar les males condicions laborals i la falta de material o el mal estat d’aquest, finalment, nou dels 22 socorristes que treballen a les platges del municipi van presentar la dimissió. Prèviament, alguns d’aquests socorristes havien iniciat una arreplega de firmes en la plataforma Change.org amb l’objectiu de demanar el material tant a l’empresa gestora com a l’Ajuntament.
El consistori de Benicàssim ha informat que, després d’aquestes reivindicacions, “es va fer una inspecció exhaustiva de diverses postes de socorrisme, així com de les torres de vigilància, on es va constatar que els treballadors disposen de crema solar, ulleres de sol, xiulet, un walkie-talkie per socorrista, llandes de rescat i uniforme de treball”.
Més llegit
-
Pérez Llorca desfila en l'Ofrena amb la seua filla "molt emocionat" en un dia "inoblidable"
-
Carmen Prades tanca una ofrena de rècord amb un clar missatge de pau
-
Imputen quatre sanitaris per la mort d’una xiqueta de dotze anys de Jérica per peritonitis purulenta el 2023
-
Un Sant Josep cobert i amb alguns plugims en la meitat nord
-
El món faller obri la porta a una tercera sessió de l’Ofrena
-
Catalá indica que el debat sobre l’Ofrena, els envelats i la taxa turística s'haurà d'abordar el dia 20