Renfe recuperarà l'oferta total de serveis AVE entre Alacant i Madrid el 22 de juliol
Entre Alacant i Madrid s'estableix una oferta de trenta serveis d'alta velocitat, quinze per sentit
Renfe recuperarà l'oferta total de serveis AVE de la línia Alacant-Madrid a partir del 22 de juliol, a causa de la finalització d'una de les fases de l'ampliació de les vies d'alta velocitat en l'estació de Madrid-Chamartín Clara Campoamor.
D'esta manera, des d'eixa data començaran a circular de nou els dos trens AVE que estaven suprimits des del 8 d'abril, amb motiu de la reorganització dels serveis, a causa d'esta obra, segons ha indicat Renfe.
Els serveis que es recuperen i que completen el total de l'oferta per a la línia Madrid-Alacant són l'AVE diari amb eixida des d'Alacant a les 12:45 hores i l'AVE amb eixida de Madrid-Chamartín a les 20:00 hores, que circularà cada dia excepte els dissabtes. Els bitllets per a estos trens ja es troben disponibles en els canals de venda habituals.
Entre Alacant i Madrid s'estableix una oferta de trenta serveis d'alta velocitat, quinze per sentit. Del total, 26 són AVE, 24 trens Avlo i 2 Alvia.
Més llegit
-
L'N-332, tallada en els dos sentits a Gandia, pel xoc d'una grua contra un pont, que haurà de ser demolit
-
À Punt oferix a la jutgessa els bruts de càmera de la dana i els entregarà quan els requerisquen
-
Dijous assolellat amb temperatures inusualment altes a l'interior
-
Pedro Sánchez anuncia una llei per a baixar ràtios i hores lectives del professorat
-
Quatre dies més de calor
-
El nou pla d'inversions d'Aena que s'anuncia este dijous impulsarà les ampliacions dels aeroports d’Alacant i València