Renfe posa a la venda els bitllets de l'interraïl amb descompte per als joves
El descompte del 50% s'aplica en el bo Global Flexible d'Interraïl, que permet viatjar deu dies durant dos mesos per 33 països europeus
Renfe ha posat a la venda els bitllets perquè els joves espanyols o de qualsevol altre país de la Unió Europea amb residència a Espanya i amb edats entre 18 i 30 anys, inclusivament, puguen viatjar des de hui per Europa amb l'interraïl, amb un descompte del 50% sobre la tarifa oficial.
Aquest descompte del 50% s'aplica en el bo Global Flexible d'Interraïl, que permet viatjar deu dies durant dos mesos per tots els destins del programa, segons ha explicat Renfe.
Aquesta rebaixa, aprovada pel govern, s'aplica sobre les tarifes oficials de l'interraïl, amb les seues característiques de preu segons edat.
L'interraïl, amb més de cinquanta anys d'existència, és un bo personal i intransferible que pot ser adquirit i utilitzat per persones residents legalment a Europa i que permet viatjar amb tren per 33 països europeus o amb vaixell (entre Itàlia i Grècia).
Rebaixes per a viatjar per Espanya
A més de les rebaixes de l'interraïl, el Ministeri de Transports i Mobilitat va publicar el passat 1 de juny també les resolucions que fixen les condicions de venda i ús dels bitllets amb descomptes perquè els joves entre 18 i 30 anys puguen viatjar amb tren aquest estiu per Espanya, del 15 de juny al 15 de setembre.
Aquestes rebaixes són del 50% en trens AVE, Avlo, Alvia, Intercity i Euromed, amb un màxim de descompte de 30 euros per bitllet; del 50% per als títols senzills d'Avant, i del 90% per a la resta de serveis de mitjana distància.
Més llegit
-
Cap de setmana de temperatures en ascens que arribaran a màximes de 40 °C
-
Tornen a arxivar la causa contra Mónica Oltra per possible encobriment d'abusos a una menor
-
“La Laboral de Cheste”: este dilluns, últim capítol de la sèrie ‘Informe’
-
Sanitat alçarà un hospital amb 500 llits a l'antiga Fe, que substituirà l'Arnau de Vilanova
-
Apunyalen una dona de 60 anys a Almeria
-
La jutgessa de la dana reclama ampliar l'informe de l'autòpsia a una embarassada per a reconéixer com a víctima el fetus