Renfe cancel·la més de 300 trens per la vaga de dilluns que ve
Els serveis mínims seran del 75% en rodalia i del 72% en alta velocitat i llarga distància.
Renfe ha cancel·lat més de 300 trens programats per a dilluns, 15 de juliol, amb motiu de la vaga convocada pel sindicat CCOO. El Ministeri de Foment ha decretat uns serveis mínims del 75% en els trens de rodalia i del 72% en els combois d'alta velocitat i llarga distància.
En hora punta els serveis mínims de rodalia seran del 75% i del 50% en la resta del dia. En mitjana distància circularan el 65 % dels trens, mentre que el servei de l'AVE abastarà el 72% del servei habitual. A les persones afectades pels trens que hagen sigut suprimits, Renfe els ofereix la possibilitat de viatjar en un altre comboi, i també podran anul·lar el viatge o viatjar un altre dia.
CCOO justifica la vaga perquè, segons han assegurat, Renfe ha incomplit tres dels acords pactats amb els sindicats: el compromís de generar més llocs de treball, reduir la jornada laboral i augmentar el sou dels treballadors.
Més llegit
-
Mestral constant
-
El temporal de vent deixa ratxes de fins a 143 km/h a Castelló i obliga a fer desenes d’actuacions
-
La Cremà posa punt final a les Falles de Montserrat amb un dia de retard pel fort vent
-
Consum avisa tretze fons i immobiliàries que han d’acceptar la pròrroga dels lloguers de les 100.000 vivendes que tenen
-
València Cuina Oberta bat el rècord de restaurants, fins a 75, amb huit estreles Michelin i dotze incorporacions
-
Divorciats i companys de pis: el drama de separar-se i no trobar un lloguer assequible