Recomanen intensificar la neteja de taxis i VTC per la Covid-19
La Generalitat ha instat a cobrar el servei amb targeta i a mantindre una distància de seguretat amb els clients.
La Conselleria de Política Territorial, Obres Públiques i Mobilitat ha recomanat a taxis i VTC seguir les mesures preventives de neteja i rebre el pagament del servei per mitjans telemàtics i no cobrar en efectiu, per a mitigar els efectes de la Covid-19.
A més d'higiene personal, es recomana intensificar la neteja a l'interior del vehicle, que ha de realitzar-se amb guants d'un sol ús i posant especial atenció a superfícies de risc com els cinturons de seguretat, reposabraços i manetes d'obertura de portes o de finestres.
A més, la Generalitat insta a adoptar mesures d'higiene de mans freqüents, especialment després del contacte directe amb persones malaltes o el seu entorn, i a utilitzar mocadors d'un sol ús. També recorda mantindre la distància d'un metre aproximadament amb clients o altres persones.
Més llegit
-
Educació publica 14.261 llocs vacants que s'oferiran en el pròxim procés d'adjudicació de places docents
-
Moren un home de 52 anys i una dona de 53 per colps de calor a la Comunitat Valenciana
-
Mor un turista de 65 anys a la platja de Pinedo
-
Carlos Mazón es reunix amb representants de l'agrupació ciutadana d'afectats per la dana Tots a una Veu
-
El PSOE tria la valenciana Rebeca Torró com a secretària d'organització
-
Vilamarxant prohibix el consum d’aigua potable tres mesos després de detectar un plaguicida