Es reactiva el sector dels apartaments turístics a la Comunitat Valenciana
El sector ha detectat des de fa setmanes l'augment de la demanda per l'arribada dels primers estrangers i alerta de cert desequilibri perquè alguns habitatges han passat a lloguers de mitja o llarga durada
Els apartaments turístics tornen a estar ocupats de nou a la Comunitat Valenciana, encara que tímidament. El sector ha detectat des de fa setmanes l'augment de la demanda per l'arribada dels primers estrangers, però el sector immobiliari alerta que algunes vivendes han passat a lloguers de mitja o llarga durada, cosa que pot provocar un cert desequilibri del mercat.
Segons han explicat À Punt els especialistes consultats, en alçar-se l'estat d'alarma el 9 de maig hi ha hagut una allau. Al principi els turistes que arribaven eren del nord d'Espanya i de Madrid, però, després, també ho han fet els alemanys, suïssos, holandesos, italians i francesos.
Molts particulars no han volgut esperar i han decidit canviar d'estratègia i s'han passat al lloguer de llarga durada. Nora García, de l'Associació d'Immobiliàries de la Comunitat Valenciana explica que hi haurà un cert desequilibri perquè moltes d'aquestes vivendes que abans estaven disponibles per a llarga durada tornen a estar destinades al lloguer turístic. Encara que apunta que no hi haurà tanta carència de vivendes com abans de la Covid.
Es calcula que només a la ciutat de València hi ha 5.000 vivendes turístiques.
Més llegit
-
Vaga indefinida en Educació: la conselleria anuncia que valora una proposta amb Hisenda i els sindicats reclamen una “negociació real”
-
Tres accidents a l'A-7 intensifiquen els problemes de trànsit en l'operació eixida del pont de maig
-
L'Eurolliga sanciona el president del Panathinaikos pels incidents al Roig Arena
-
La Guàrdia Civil intercepta en l'A-7 un camió carregat de taronges amb 26 defectes tècnics greus
-
Alumnat i famílies, preocupats per la incidència de la vaga de docents en la recta final del curs
-
Primer de Maig ennuvolat i amb possibilitat de ruixats i tempestes localment fortes a l'interior de València