Raphael pateix un limfoma cerebral
El cantant ha cancel·lat els concerts previstos als Estats Units, la República Dominicana, Costa Rica, Puerto Rico i Mèxic
El cantant Raphael pateix un limfoma cerebral primari amb dos nòduls cerebrals a l'hemisferi esquerre que justifiquen els símptomes neurològics que va presentar fa uns dies. Això és el que arreplega el comunicat que ha fet públic l'Hospital Universitari 12 d'Octubre de Madrid després que el 17 de desembre hi ingressara per un problema cardiovascular.
Durant l'ingrés, segons el comunicat del centre sanitari remés a Europa Press, s'ha iniciat tractament específic per a esta patologia que continuarà de manera ambulatòria. Per aquest motiu, Raphael rebrà l'alta "previsiblement els pròxims dies".
En els pròxims mesos, Raphael se sotmetrà a un tractament ambulatori especialitzat per a abordar aquesta patologia. Per aquest motiu, el seu equip mèdic ha recomanat un període prolongat de repòs i descans mentre dure el tractament.
Per la seua part, l’agència de representació de l’artista, RLM, ha comunicat que els concerts que tenia previstos a principis del 2025 als Estats Units, la República Dominicana, Costa Rica, Puerto Rico i Mèxic es cancel·len per "prescripció mèdica".
"En nom de l'artista, demanem disculpes per les molèsties que puga haver ocasionat la cancel·lació d'estos concerts i reiterem l'agraïment pel suport incondicional i l'afecte que rep diàriament del públic, mitjans de comunicació, companys i amics. Amb l'esperança d'una ràpida recuperació, Raphael confia a reprendre l'agenda i retrobar-se prompte amb el públic", ha assegurat RLM.
Més llegit
-
El valencià Guitarricadelafuente estrena "La nieve", el tema musical principal de ‘La bola negra’
-
INTERACTIU | Consulta quant ha plogut en l’episodi de precipitacions torrencials a la rodalia de València
-
Controvèrsia sobre l'enviament de l'ES-Alert: el Consell afirma que es va enviar quan es va detectar risc de desbordaments, mentre que l'oposició critica el retard
-
Conclou el trasllat de migrants de Ceuta cap al campament del port i més d'un miler retorna a les platges en no tindre plaça
-
Detenen una dona de 47 anys per matar a punyalades un home a Requena
-
L'empresa pública espanyola Navantia entrega una patrullera al Marroc