Directes
Ara en la televisió
LA PLAÇA

Quatre persones ferides, dos d’elles greus, en un accident de trànsit a Cox

Els bombers excarceren una persona atrapada i un helicòpter medicalitzat evacua els ferits més greus

Els bombers i els equips sanitaris atenent les persones ferides després de la col·lisió entre dos vehicles a la N-340, al terme de Cox / Consorci Provincial de Bombers d'Alacant

Quatre persones han resultat ferides, dos d’elles de gravetat, en un accident de trànsit registrat divendres a la vesprada al quilòmetre 696 de la N-340, al terme de Cox (Baix Segura). Segons ha informat el Consorci Provincial de Bombers d’Alacant, l’avís es va rebre a les 16:37 h i en el sinistre s’han vist implicats dos vehicles.

Els efectius del parc d’Orihuela van haver d’excarcerar una de les víctimes, que havia quedat atrapada a l’interior d’un dels cotxes. Davant la gravetat de dos dels ferits, el comandament sanitari va sol·licitar la intervenció d’un helicòpter medicalitzat de la Generalitat, que ha evacuat ambdós pacients a centres hospitalaris. Els altres dos ferits han sigut traslladats per ambulància.

Un dels vehicles ha quedat totalment destrossat en el sinistre, que ha obligat a mobilitzar unitats de bombers, SAMU, SVB i la Guàrdia Civil / Consorci Provincial de Bombers d'Alacant

En el dispositiu van participar tres dotacions de bombers —UMJ, FSV i BUP d’Orihuela—, així com serveis sanitaris de la Generalitat, la Policia Local i la Guàrdia Civil, que van restablir el trànsit una vegada finalitzades les tasques de rescat i neteja de la via.

També et pot interessar