Quatre interns del CIE de València fugen del centre fent una corda amb llençols nugats
La policia obri una investigació per a aclarir les circumstàncies en què van escapar quatre homes d’origen marroquí entre 21 i 32 anys
Quatre interns del Centre d'Internament d'Estrangers, CIE, de València han fugit d’aquest centre despenjant-se amb llençols, segons han confirmat fonts policials. Els fets van ocórrer la matinada de dijous, quan es va detectar que faltaven quatre homes, entre 21 i 32 anys, d’origen marroquí.
El personal de seguretat del CIE va trobar una corda, feta de llençols nugats entre si, que es despenjava d'una de les finestres del centre. A més, un dels barrots d'aquesta finestra s’havia arrancat fent palanca.
Quan els interns van aconseguir descendir, van salvar el mur que envolta l’edifici i van fugir del recinte. La Policia Nacional ha obert una investigació per a aclarir els fets i localitzar als quatre interns, segons les mateixes fonts.
Més llegit
-
Mor una dona de 54 anys a la piscina municipal de Mislata
-
Desmantellen una trama piramidal que operava des de Silla i va estafar més d’un milió d’euros a través d’un club fals d’inversors
-
L'Audiència Nacional imputa l'exparella d'Ábalos, Jessica Rodríguez, en el cas Koldo
-
Els banyistes es troben amb un escaló de metre i mig vora mar a la platja de Motilla, a Sueca
-
El Sindicat d'Estudiants de València denuncia l'assalt de la seua seu pel regidor de Vox Juanma Badenas
-
Un home mor a l'interior d'un cotxe als voltants de la factoria PowerCo a Sagunt