Quatre ferits lleus després de caure un fals sostre a l'aeroport de València
AENA ha tancat al pas a eixa zona, habilitada per a la recàrrega de telèfons, fins a la reparació
Quatre persones han resultat ferides lleus a l'aeroport de València este diumenge després que haja caigut una superfície de fals sostre sobre elles a la zona d'embarcament, segons han confirmat a À Punt fonts d'Aeroports Espanyols i Navegació Aèria (AENA).
Els fets van ocórrer al voltant de les 18:45 hores en una zona de treball habilitada per a la recàrrega de telèfons i altres dispositius mòbils, en una de les portes d'embarcament. Les persones afectades eren passatgers que han sofrit ferides lleus pel despreniment i per la inhalació de pols. Totes han rebut atenció dels mitjans sanitaris de l'aeroport i, a continuació, han embarcat amb normalitat.
Després d'una inspecció preliminar, AENA ha decidit tancar al pas eixa zona fins a la reparació i està investigant les causes del succés.
Més llegit
-
El subdirector d’Emergències, el 29-O a les 19:15 h: “Pots dir que durant una hora tot el que entre o isca de la zona rebrà el missatge”
-
Llibertat amb càrrecs per al matrimoni detingut a Alacant acusat de conviure dos mesos amb el cadàver de l’home que els acollia
-
L'operadora de l'112 que treballava el dia de la dana davant de la jutgessa: "Em vaig sentir molt sola"
-
Aparten de les correccions de la PAU el professor que va difondre un examen d’Història abans de temps
-
Nou horari dels ambulatoris a partir de l’octubre: hi haurà més cites de vesprada
-
Elon Musk afirma que Trump figura en els arxius de Jeffrey Epstein
Més vist
-
Valencians al món | Costa mediterrània de Califòrnia
-
05.06.2025 | Informatiu migdia
-
05.06.2025 | Entrevista LNM Joaquin Amills, president de SOS Desapareguts
-
04.06.2025 | Bona vesprada, Comunitat Valenciana | Segona part
-
04.06.2025 | Bona vesprada, Comunitat Valenciana | Primera part
-
04.06.2025 | Informatiu migdia | L'oratge