Catorze detinguts i 204 identificats en la quarta operació contra la droga al barri dels Orriols
El dispositiu busca garantir la seguretat ciutadana a la zona, així com previndre la venda de substàncies estupefaents a la via pública
Agents de la Policia Nacional han desenvolupat aquest dimarts a la vesprada un dispositiu de prevenció de la delinqüència al barri dels Orriols de València amb l’objectiu de garantir la seguretat ciutadana, així com previndre la venda i consum de substàncies estupefaents a la via pública. L’operació s’ha saldat amb catorze persones detingudes, 204 identificades i vint vehicles controlats. A més, s’han alçat sis actes per armes i set per tinença de drogues.
Es tracta de la quarta operació policial contra la delinqüència a la zona en els últims mesos. L’última intervenció va ser el 16 de gener i es va saldar amb catorze detinguts, 210 persones identificades i onze actes esteses per armes i altres cinc per tinença de drogues.
Segons han informat fonts policials, en el desplegament es troben treballant diferents unitats policials pertanyents a la Brigada Provincial de Seguretat Ciutadana de la Prefectura Superior de Policia de la Comunitat Valenciana, com la Unitat d'Intervenció Policial (OIP), la Unitat de Prevenció i Reacció (OPR), el Grup de Resposta Immediata a la Criminalitat (GRIC), la Unitat de Guies Canins i la Brigada Provincial d'Estrangeria i Fronteres.
Més llegit
-
Una forta tempesta descarrega quasi 100 litres a la rodalia de València
-
Una investigació demostra que tots els camins no anaven a Roma, sinó a Bizanci
-
Tres detinguts per la venda il·legal per internet de més de 22.000 litres d'un herbicida restringit
-
Detenen una dona de 47 anys per matar a punyalades un home a Requena
-
L’Aemet eleva l’avís a taronja per a dijous en el litoral d'Alacant i del sud València per intensitats de 60 l/m² en una hora
-
Descens tèrmic i precipitacions fortes al litoral