El quart premi rega amb més de 18 milions huit municipis
Alacant ha venut 86 sèries del 25296 i reparteix 17,2 milions d'euros mentre que Oriola, Orpesa, Manises i Xirivella n'han venut una
La pluja de diners en la loteria de Nadal de 2022 ha arribat a la Comunitat Valenciana de la mà del segon quart premi, el 25296. Dotat amb 200.000 euros per sèrie i 20.000 cada dècim, ha eixit del bombo a les 12:48 hores d'aquest dijous i ha regat huit municipis valencians amb més de 18 milions d'euros. També s'ha comercialitzat en altres llocs d'Espanya com Órjiva (Granada), Boeu (Pontevedra) i Esplugues de Llobregat (Barcelona).
Però el tros més gran del pastís en aquest quart premi ha anat a parar a Alacant, que ha distribuït fins a 86 sèries del bitllet en l'administració número 6 del carrer Portugal, 35. Suposa una quantitat de 17,2 milions d'euros per a la capital de l'Alacantí.
Altres set municipis del territori valencià han arrapat diners del número 25296, extret en la setena taula pels xiquets i xiquetes Natalia Rodríguez, Nelyin María Zamorán, Paula Figuereo i Francisco Moreno. Es tracta d'Oriola (Baix Segura), Orpesa (Plana Alta), Manises (Horta Sud) i Xirivella (Horta Sud), que han venut cadascun una sèrie del bitllet afortunat, el que suposa un guardó de 200.000 euros. A més, s'han venut dècims solts a Carcaixent (Ribera Alta) (dos), Albaida (un) i Alfara del Patriarca (Horta Nord) (un), que premiaran el propietari amb 40.000 i 20.000 euros, respectivament.
Més llegit
-
Detenen els pares i l'avi per la sostracció d'una bebé acabada de nàixer en un hospital de València
-
Un jutjat investiga per presumpte delicte d’odi els pares d’una xica trans soterrada amb el nom de naixement
-
Els sindicats mèdics convoquen una vaga indefinida a partir del 28 d'octubre a tot Espanya
-
Dimitix el cap de gabinet del delegat del govern a Ceuta i diu que ell sí va informar sobre els avisos del CNI
-
Mor un jove de 25 anys en un accident de trànsit greu registrat a l'avinguda del Castell Vell de Castelló
-
La Sindicatura calcula en 1.172 milions el deute acumulat en una dècada en la sanitat valenciana per l’atenció a desplaçats