El PSPV ret homenatge a Carmen Alborch en un acte a la seu del partit
Serà l'últim acte al carrer de la Blanqueria abans que el partit es trasllade a l'avinguda de l'Oest.
El PSPV homenatja aquest divendres Carmen Alborch en un acte que té lloc a la seu del carrer de la Blanqueria. Serà l'últim acte dels socialistes a la seu històrica abans de traslladar-se a l'avinguda de l'Oest.
L'ocasió recordarà la que va ser la primera dona degana de la Facultat de Dret de la Universitat de València com “la figura vital, lluitadora i progressista” que era. Durant l'acte es projectarà un video sobre la trajectòria d'Alborch i s'arreplegaran signatures per a la iniciativa #FeminismoEsPatrimonio, que aspira a convertir el moviment en patrimoni immaterial de la Humanitat, tal com va proposar ella mateixa quan va rebre l'Alta Distinció de la Generalitat el passat 9 d'Octubre. Ara, el PSPV reprendrà la causa i instarà al govern a iniciar els tràmits davant la Unesco.
A la tertúlia assistiran el president de la Generalitat, Ximo Puig, la secretària general del PSPV-PSOE de València, Sandra Gómez, l'exsecretari d'Organització del PSOE i amic personal de Carmen Alborch, Ciprià Ciscar, i els secretaris generals del PSPV, Joan Ignasi Pla i Jorge Alarte.
Més llegit
-
El fang acumulat al pantà de Forata retarda el desembassament controlat
-
Previsió de tempestes fortes al litoral de Castelló dimecres
-
Tanquen la piscina de Banyeres de Mariola per un acte de vandalisme
-
Màximes a la baixa i possibilitat de pluges a la vesprada i nit al litoral de la Comunitat Valenciana
-
Demanen una orde europea de detenció per als dos condemnats per la violació grupal a una xiqueta a la Vall d'Albaida
-
Rescaten 74 migrants subsaharians en tres pasteres al sud de Mallorca
Més vist
Més escoltat
-
07.07.2025 | Línia de fons
-
04.07.2025 | Cap de setmana carregat d’activitats a la Comunitat Valenciana
-
07.07.2025 | 90 minuts
-
05.07.2025 | Amunt i avall | Segona Part
-
04.07.2025 | "Gran pantalla": 'Jurassic World: El renàixer'
-
07.07.2025 | “Fil d’Irene”: Rocío Jurado i Raffaella Carrà dos dones artistes i valentes