El pròxim curs universitari sumarà tres nous graus, 27 màsters i sis doctorats
Estes novetats, autoritzades pel Consell, es podran cursar a la Universitat de València, la Universitat Politècnica de València, la Universitat d'Alacant, la Universitat Internacional de València, la Universitat Europea de València i la Universitat Catòlica de València Sant Vicent Màrtir
El Consell ha autoritzat la implantació, per al curs 2024-2025, de tres nous ensenyaments universitaris oficials de grau —tots en la Internacional—, 27 de màster i sis de doctorat a la Comunitat Valenciana. Es tracta d'estudis que es podran cursar a la Universitat de València (UV), la Universitat Politècnica de València (UPV), la Universitat d'Alacant (UA), la Universitat Internacional de València (VIU), la Universitat Europea de València i la Universitat Catòlica de València Sant Vicent Màrtir (UCV).
-Nous graus: Gestió Logística i Transport; Física, i Ciència de Dades i Intel·ligència Artificial, els tres per la Universitat Internacional de València.
-Nous doctorats: Didàctica de les Ciències Experimentals per la UA en col·laboració amb diverses universitats espanyoles; Història, Patrimoni i Territori per l'UJI; Creació Artística i Intervenció Psicosocial i Desenvolupament Social i Educació per a la Salut i el Benestar, tots dos per la UMH; i finalment, el doctorat en Salut Pública, Comunitària i Addiccions i el doctorat en Ciència de Dades i Big Data, ambdós per la Universitat Internacional de València.
-Màsters: deu pertanyen a la Universitat Internacional de València, set a la Universitat de València, cinc a la Universitat Europea de València, dos a la Universitat Politècnica de València, dos més a la Universitat d'Alacant i, finalment, la Universitat Catòlica de València Sant Vicent Màrtir n'ofereix un.
En la VIU es podran cursar els màsters següents: Comunicació i Narrativa en el Discurs Digital, Fisioteràpia Neurològica, Gestió de les Tecnologies de la Informació i Comunicació, Enginyeria Industrial, Metodologies Actives i Digitals, Psicologia en Infància i Adolescència, Enginyeria d'Organització Industrial, Robòtica i Automatització de Processos, Didàctica de les Matemàtiques i, finalment, Fiscalitat Internacional.
Els de la UV són el Màster Universitari en Societat Digital, Màster Universitari en Migracions, Gestió de la Qualitat, Treball Social en l'Àmbit Sanitari, Química i Bioquímica Sanitàries i també Tecnologies Quàntiques. I, en la Politècnica, Protecció Radiològica Ambiental, Rehabilitació i Sostenibilitat en Edificació i Professor/a d'Educació Secundària. D'una altra banda, la UA ofereix el màster en Noves Tecnologies i Eficiència Energètica en Edificació, en Prevenció de la Violència de Gènere i en Intervenció des d'un Enfocament Interdisciplinari.
La Universitat Catòlica de València impartirà un màster en Competències Professionals Avançades per a Mestres; la Universitat Europea, en Direcció i Gestió d'Empreses (MBA), Auditoria de Comptes, Direcció i Gestió de Recursos Humans, Psicologia Jurídica i Forense i, per acabar, en Fisioteràpia Esportiva.
Més llegit
-
Estos són els dotze festius autonòmics del calendari laboral del 2026
-
À Punt estrena l’exitosa sèrie britànica ‘Doc Martin’, una comèdia diària per a les vesprades d’estiu
-
Moren tres banyistes a les platges de Gandia, Dénia i Benissa
-
Almussafes registra un sisme de magnitud 2,7 i Silla dos més, de magnitud 2,1 i 1,9, respectivament
-
Les farmàcies estudien fer vaga pels impagaments: "Hem de demanar préstecs per a sufragar la despesa de la Seguretat Social"
-
Laura Morell, sobre la llei Bolaños: “La reforma només pretén el control des de dins del poder judicial”
Més vist
-
Informe | La Laboral de Xest
-
30.06.2025 | A la fresca
-
29.06.2025 | Entrada de Moros i Cristians de Benissa | Primera part
-
29.06.2025 | Entrada moros i cristians de Benissa | Segona Part
-
La Universitat Laboral de Cheste, ciutat educativa de primer nivell
-
Carles Alberola recorda la Universitat Laboral de Cheste: “Era un paradís”
Més escoltat
-
30.06.2025 | Línia de fons
-
27.06.2025 | L'estiu 'A la fresca' amb Eduard Forés i Maria Fuster
-
30.06.2025 | Luís Fernández, VIELCA INGENIERÍA
-
30.06.2025 | 90 minuts
-
30.06.2025 | “Fil d’Irene”, el calvari de les dones migrants llatinoamericanes que busquen una nova vida als Estats Units
-
30.06.2025 | A poqueta nit | Primera Part