Protestes a la cala Baessa del Campello per la contaminació de les aigües
L'abocament d'aigües residuals causa pudor, problemes de salut i el tancament sovintejat de la platja
Els veïns de la cala Baessa del Campello, a l’Alacantí, s'han concentrat aquest diumenge per a exigir una solució a l'abocament d'aigües residuals a la zona. És la causa de les males olors i problemes de salut, que s'agreugen per la proximitat d'un abocador i que ha fet que la cala s'haja hagut de tancar nombroses ocasions. La situació s'arrossega des de fa vint anys.
Una part dels residents i l'oposició a l'Ajuntament del Campello denuncien la insuficiència de les infraestructures de depuració i el mal funcionament de les que hi ha. Han demanat a l’Ajuntament que accelere els treballs de desbrossament de la zona per a detectar les filtracions a les canonades.
Amb les canonades reparades, el pas següent correspondria a la Direcció General de Costes, que s'ha compromés a retirar l'espigó. Amb això s'evitaria l'estancament de l'aigua i s'afavoriria la regeneració de la platja.
Més llegit
-
L'N-332, tallada en els dos sentits a Gandia, pel xoc d'una grua contra un pont, que haurà de ser demolit
-
À Punt oferix a la jutgessa els bruts de càmera de la dana i els entregarà quan els requerisquen
-
Dijous assolellat amb temperatures inusualment altes a l'interior
-
Quatre dies més de calor
-
Pedro Sánchez anuncia una llei per a baixar ràtios i hores lectives del professorat
-
Aena anuncia 1.154 milions per a ampliar l’edifici de la terminal i una nova via de rodament a l'aeroport d'Alacant-Elx