Presó per a un home que va agredir sexualment una jove amb discapacitat intel·lectual a Elx
La xica, de 22 anys, es trobava en un parc dissabte passat, quan el suposat agressor va acostar-se a ella.
A Elx (Baix Vinalopó), la jutgessa ha ordenat l'ingrés en presó d'un home acusat de retindre i agredir sexualment una jove de 22 anys amb una discapacitat intel·lectual del 67%.
Els fets van ocórrer dissabte passat, quan la xica estava en un parc pròxim a casa seua. El suposat agressor es va acostar a ella i va aconseguir que l'acompayara al lloc on residia. La família de la jove es va alarmar perquè no tornava a casa i va denunciar-ne la desaparició.
Finalment, la van trobar al carrer unes hores més tard. Ella mateixa va contar a la policia que un home l'havia retingut contra la seua voluntat i l'havia agredida sexualment diverses voltes.
La jove va portar la policia fins el domicili de l'agressor, a qui van detindre al carrer quan intentava fugir.
Més llegit
-
Detenen els pares i l'avi per la sostracció d'una bebé acabada de nàixer en un hospital de València
-
Una gestant subrogada de Mèxic, obligada a pagar 150 euros de pensió alimentària pel fill que viu amb son pare a Alacant
-
Incauten un dels majors arsenals clandestins d’Espanya, amb connexions a la Comunitat Valenciana
-
Una tempesta torrencial a Pego descarrega més de 100 litres esta matinada
-
La pel·lícula ‘La carta de Óscar’ convida a reflexionar sobre l’assetjament escolar a l’inici de curs
-
El representant dels pedagogs i psicopedagogs, sobre l'informe PISA: "Tenim un problema estructural que cal abordar amb un equip extens de professionals"