Presó per a l’assassí masclista de Madrid després de reconéixer el crim
L’home, d’Ibi, va ser detingut dilluns al districte madrileny de Carabanchel i es va negar a declarar en comissaria.
El jutjat de violència sobre la dona número 7 de Madrid ha ordenat aquest dimecres la presó provisional comunicada i sense fiança de l’home acusat d’haver mort la seua parella sentimental a Madrid, després que el detingut haja reconegut haver comés el crim.
L’home, d’Ibi (Alcoià), es va negar a declarar dimarts a la comissaria, a pesar que dilluns va reconéixer els fets davant dels agents que el van detindre, al districte de Carabanchel (Madrid). Havia canviat l’aspecte físic per tractar d’impedir que l’identificaren.
A la víctima la trobaren divendres amb el cos ple de colps i ferides d'arma blanca. Un amic del presumpte autor de l'assassinat va donar la veu d'alarma després que ell li va demanar ajuda per a desfer-se del cadàver.
Més llegit
-
La Conselleria d'Universitats qualifica d'“intolerable” que es negue la paraula al representant de la Generalitat en l'obertura del curs acadèmic de l'UJI
-
Almenys 25 ferits, tres de gravetat, en l'explosió d'un bar a Vallecas
-
Avís groc al nord de Castelló per tempestes per a esta vesprada
-
Manifestacions a València, Alacant i altres municipis valencians demanen l'embargament integral d'armes, sancions i una ruptura total de relacions amb Israel
-
Extingit l'incendi industrial d'Albuixec
-
Controlat l'incendi industrial a Albuixec